Inte ALLTID...

publicerat i Allmänt;
.. det e en fördel med att vara singel....

jag trivs ju som fisken i vattnet... men att vara singel och ha lätt för att träffa nytt folk.. så innebär det en hel del beslut...

jag har så löjligt svårt för att säga nej.. vet inte varför.. men det gäller allt.. haha.. förutom sex då kanske.. för där e jag FAN svår...!!! .. men om nån vill ha mitt nummer och inte ser ut som nån skjutit en hagelbössa i deras ansikte .. ja så får dom det...!!!!

hmm...

det betyder att jag e ute och dejtar en HEL del...!!!!

det e rätt jobbigt faktiskt.. krävande ...

för det leder oftast ingenstanns.. jag tröttnar... får inga som helst känslor.. och tycker det e helt meningslöst..!!

men jag väntar alltid ända ut till det sista innan jag bryter...

har så jäkla svårt för sånt..!!!!

hmm... ja.. jag tycker det e kul att vara eftertraktad.. och jag e lite av en kärleksnarkoman...

min kärlek får jag genom uppmärksamheten jag får ...

jag lever på den....

men det blir bara så jobbigt till slut.. nu står jag här.. med flera att hålla reda på... e jag hos en kan inte den andra ringa.. och tvärtom...

det blir faktiskt jobbigt...

M finns i mina tankar hela tiden....

vill ju...

men D.. har oxå börjat snurra...

medans A.. ligger som ett dovt sus där borta nånstanns...

*suck*... what to do what to do...

nä dax att byta om för träning...

tänka lite till.. e såååå nära att skicka ett sms till M:.. borde jag...??.. FAN.. vet inte... att det skall vara sååå svårt... D skickar ju hela tiden... och vill mysa och pussas.. haha.. så söt..

nä ha det..!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny Molin:

Nej, skicka inget sms till M....

Kommentera inlägget här :