strålande sol...

publicerat i Allmänt;
.. ja kan man må dåligt när solen skiner och fåglarna kvittrar...??

Jag e ju en sån typisk tjej som kan må dåligt as hell en dag sen nästa dag har jag ju tagit mig så hårt i kragen så jag nästan svävar från marken...=)

M och jag har hörts av varje kväll hela veckan.. pratat mycket...

jag har väl egentligen tatt ett rejält tag om mina känslor och kilat fast en broms rejält där..!!!

det e enbart M som kan få mig att ta bort den kilen... INGET eller INGEN annan!!!

nog om d...

=)..

igår så jobbade jag sen var det hem.. jag föröskte hålla mig vaken.. slurade till nån sekund när jag låg och kika på "Våra bästa år" som jag hade laddat hem.. !!! =)

dom har ju satt det på den sämsta tiden ever på vardagarna nu... !!! *SUR*

kl sex befann jag mig i klubbstugan... var dax för spelatmöte.. gick igenom säsongen som kommer nu... första serie matchen e på onsdag!!!

efter det var det träning.. kändes i mina benhinnor att jag spelade först match i söndags... hade träning i måndags.. sprang på gymet på tisdagen och sen då träning igår...

idag har jag jobbat .. sen hem och bakade kaka.. höll mig i liv för jag var verkligen super trött....

att gå upp så tidigt tar död på mig!!! ja e verkligen ingen morgon männsika..!!!

till slut fick jag duschat och var på väg ut till bilen när min mobil ringde.. var min farbror... repningen var inställd... våran trummis kom inte ifrån jobbet...=(.. så det var bara att vända och gå in igen... jag var ju så röv trött så det gjorde mig inget.. hade bokat att gå ut och gå med marie kl 19.. så tills dess la jag mig och kika på ännu ett avsnitt med "våra bästa år"

 jag stensomnade ju!!!!!!!

var ju så jävulskt trött... det går inte att hålla mig vaken!!!!!

vaknade strax innan sju... fanns inte en chans i helvetet att jag skulle kunna få liv i mig själv sätta mig i en bil, åka till Hulan och sen gå ut och gå där.. jag var vimmelkantig... en liten kortare promenad här i gråbo kunde jag tänka mig men Marie hade ju precis kommit hem från jobbet så hon var ju inte så sugen på att komma hit heller.. så det fick skita sig..!! =(

Men jag tvingade med mattias ut nu på en liten liten runda här i gråbo.. han får mig alltid att må bra.. vi har så grymt kul.. skrattar och pratar om allt.. gick igenom kyrkogråden här i Gråbo och titta på alla gravstenar....

var nog bara ute 30 min typ...

kom hem för en liten stund sen bara... fortfarande vimmelkantig och hoppas så att jag somnar gott nu ikväll..

skall ringa M nu.. ha det..

/// Mulan

Kommentera inlägget här :