Helgen nalkas...

publicerat i Allmänt;
.. ja idag e det Fredag!!! en mycket regnig sådan..=(.. men igår var ju fitn så man får väl vara glad för det=)..
I söndags var jag inne i stan och kikade på Rix Fm festivalen.. hann bara se typ 3 artister men det räckte och var rätt kul..=)

Jätte dålig bild.. men det e Alcazar som uppträder=)

Sen har man ju jobbat hela veckan... och PACKAT!!!! rensat ut mitt källarförråd.. satan vad damm det var där nere och det ledde till 2, 5 dars snörvlande , snytandes och nysandes.. jag var helt slut av det!!!

usch!!!

men packat rätt mycket .. typ kläder och köket kvar!!!

men det e ju det man använder..!!

e faktiskt sjukt jobbigt att flytta.. dyrt med!!! men men.. får se hur det kommer gå!!!

igår spelades det match.. jag vet.. har ju nämnt att lägga ner forbollen lite,. men så drogs jag med på matchen ändå.. var ju knappt nått folk!!!

jag spelade Högerback för första gången.. och det gick riktigt bra faktsikt.. jag hade koll.. och jag kände mig säker på min position.. det var faktiskt riktigt kul!!! att vi förlorade med 6-0 det behöver vi inte nämna.. haha!! =)

idag känns det i kroppen dock... jag var helt slut.. och alltid när man spelat 90 min så där hårt då känns det som man har feber efteråt.. man får så ont i varje del av kroppen och man känner sig helt fullstänigt utmattad!!!!

kroppen tog ju stryk=(



Stämplad på högerfoten... och fått två dobbar på vänster låret!!!

syns väl inte så tydligt men ont gör det!!

För att kontra din fot nu då Marielle så var jag ju bara tvungen=)

nä nu e nog ugnen varm... så jag kan fixa min lunch.. sen skall här sovas lite..=)

ikväll om vädret tillåter blir det NRJ in the Park på Liseberg.. Denise vill dit och jag snäll moster som man e har lovat att ta med henne.. men bara om det INTE regnar!!!

annars blir det ligga hemma och ta det lungt..!!! skönt det med..

ha det !!! PÖSS

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marielle:

Ja min fot känns faktiskt bättre nu men om jag ska vara helt ärlig så hade jag mest ont på den andra foten där jag vet att Drutten stämplade mig fast det syntes mest på andra foten och där har jag inget minnee av vad som hände =)

Kommentera inlägget här :