Ännu en jobb helg!

publicerat i Allmänt;
Japp.. då vart det redan Söndag och jag har jobbat bort hela helgen som vanligt=(.. hade ju fredagen i allafall.. och oj så mysigt det va.. med tacos, IDOL och även lite wii spel med älsklingen=)
Lördagen börjades med lite wii spel sen var det iväg och jobba.... *suck*
Säger inte mer än så!!!!
direkt efter jobbet mötte Daniel och Emil upp mig vi åkte till Bettan en sväng där satt lite folk och förfesta..=)
var kul att få träffa min snutta...!! sen åkte jag hem för dom skulle ut pch partaja..! Daniel körde hem Emil sen kom han oxå hem..=)
sova!!!!! TOKIGT trött vart jag!!!
I morse vanade jag utvilad kl 10.. så gott att mysa med sin älskling jämte en då=)
upp.. duscha äta sen åka och jobba.. *suck igen*
efter jobbet idag blev det tanka lite sen förbi Marie och hämta en flaska vin jag hade fått av en som inte kunde komma på våran fest..=).. sen vart det hem... Nu väntar jag på min puss som kommer snart och hämtar mig.. så skall vi åka till hans föräldrar för den vanliga söndag middagen där.. sen e det BIOikcäll tror jag..=)
möjligtvis denna..!!!
ha det!

Kommentera inlägget här :