Bortskämd...=)

publicerat i Allmänt;
Har jag blivit idag=)
direkt efter jobbet idag åkte jag till Nääs skönhetsfabriker=)
jag fick slängt i mig en macka precis utanför.. =).. började med pedikyr..!! och som jag har behövt det.. har ju haft så ont.. var ju inte lika ingående som fotvård men visst fick hon bort det värsta.. nu kan jag gå på min fot igen..=)
Happy feet=)

sen efter det var det 80 min ansiktsbehandling... GUUUUUUUUUUUUD så skönt det va!!!
fick andas in varm ånga, det masserades och hon la krämer.. oljor.. klämde finnar nopra ögonbrynen.. sen fick jag ligga med ansiktsmask i typ 30 min.. oj så jag somna.. haha...
var underbart!!!!
hon la även en foundation och lite rouge på mig med... så grymma artiklar och märken.. men ACK så dyra!! =(
efter det var det manikyr.. var samma tjej som gjorde pedikyren på mig.. oj så vi prata.. haha.. hel go tjej..=)..
älskade djur som jag!!!
Happy hands..=)

sen efter det var det tvätt/hårbotten massage/inpackning/klippning=)
mitt hår jublade.... efter 9 månader sen sist!!!
hon klippte bort det slitna och klippte upp det lite.. sen lockade hon även det lite...=).. så skönt.. kände mig så fin=)
nu skall jag ÄTA!!! pöss

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av JennyMolin:

wow, vad härligt! och vad fint håret blev. :-)

Kommentera inlägget här :