=(

publicerat i Allmänt;
har blivit plågad hos tandläkaren förut men idag var nog det värsta någonsin!!!!
haft skit ont i natt och vaknade flera gånger på grund av smärtan=(
skulle ju gå upp vid 8.. var sååååå trött.. låg och snooza en halvtimma..=)
sen upp ta på mig PINA i mig 3 smörgåsar!
sen åkte jag till Lerum.. 9.10 kom jag in till tandläkaren..!
där hon först kände och peta runt tanden...AJ!

sen skulle dom in mellan tandköttet och tanden och skölja med koksalt..
att inte jag DOG!

tårarna fullkomligt forsade fram på mig och jag satt genomsvett som en fiolsträng i stolen... denna smärta!
men tydligen var det mycket var och skit dom fick bort... mysigt!
efter det skulle dom trycka ner en kompressor mer kortesonsalva på...
även det var en ren jävla plåga!!!!
tårarna fortsatte att komma och tandläkaren peppade mig och sa hur tapper jag va... HA!.. Tapper.. har man nått val lixom!!!
ja efter det var det ju klart... fick handlat ännu mer medeciner och nån bakteriedödande gel som skall strykas på tandköttet och tanden...
jag e fan PANK nu av allt!!!!!
vilken tur att jag inte kan äta så mycket då!
ja tandläkaren tyckte ju att hem och lägga sig var enda alternativet idag och med den svullnaden och smärtan jag hade så var det ett klokt beslut.. fick ringa min chef och berätta .. inte för att jag kunde prata så värst bra men fick nog fram att jag inte skulle komma i allafall..=)
kom hem och la mig i soffan där jag slockna som en gris.. haha..
vågar jag säga att det känns lite bättre..?
fått i mig lite gröt... och får hoppas jag kan leva på det ett tag...
kikar på Oprah nu.. shit.. silka talanger.. tänk om jag kunde sjunga så.. haha..=)
nä.. lite film nu kanske...=)
ha det mina vänner

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Aj, aj.. din stackare.. du och dina tänder.... minns sist.. va det rotfyllingi va? Då du fick at lugnande innan.. Fattar inte att det ska vara så dyrt att gå till tandläkaren.... bara till att köpa hem en massa soppa nu då.. ;)

2:a kommentar, skriven , av Pappa:

Stå på dig, Loppis! Lite smärta härdar en. Tro mig, jag vet...

3:e kommentar, skriven , av Pappa:

Lyssna på Eva Cassidy. Hon finns not på youtube

Kommentera inlägget här :