Måndag!

publicerat i Allmänt;
Måndagen var här och längre in i December är vi..!
överlevde en 52 timmars arbetsvecka förra veckan!!
var ju inventering på jobbet så Onsdagen och Torsdagen så jobbade jag från 7-19.30!!
levde på pizza och godis!
<-----Godis skålen!!

det var bara raka vägen hem efter jobbet.. duscha och sen SOVA!!!

På Fredagen hade Linda med sig Erla till jobbet!
haha.. hon var för jäkla rolig ute på gården.. var en isplätt som hon halkade runt på.. garva så vi dog!
Lilla Erla!
jag var trött så jag ville bara dö på Fredagen.. men först 15.30 fick vi gå hem.. var arg som ett bi då för att vi inte blev släppta tidigare.. det var hem fort för att lägga mig.. 17.15 vaknade jag igen.. fick gosat med min älskling då som var hemma!!!!
sen var det duscha klä på mig och åka till Stures!!!
var redan massa folk då julbord stod på schemat!
ja och julbord e ju lika med fylla och spyor!!!.. mmm
en tjej som jag skulle ta ut började lägga värsta exorsist spyan rakt ut bara när jag sulle hjälpa henne upp från en stol!
förstod inte att så mycket spya kunde finnas i henne!!!
fick även en söt beundrare efter mig som blev som besatt av mig.. ville inte släppa mig även fast jag sa att jag hade en pojkvän som jag älskade!!!
han stod vid min bil och väntade på mig när jag kom ut!!!
galet!!!!
men lite sött ändå!! haha
halv 2 drog jag hem .. min älskling om då oxå..!!
på Lördagen så tog jag det lungt på morgonen.. hade egentligen träning men jag kände att jag pallar inte med att ha nån tid att passa.. ville bara ta d lungt..!!!
Blev en mysig morgon istället... sen blev det Allum... shit vad folk där var!!!
men jag skulle titta på jacka och hittade fatiskt en inne på Kajs!!.. en Sebago jacka för 1995 kr..!! och jag hade ju presentkort på 1100 r.. så lägger ju bara 895 kr själv.. så la undan den så länge!!!
gott.. hämtar ut den på min födelsedag!! =)
har ingen bild på den men skall ta en när jag får jackan!
det blev lite handling av presenter och sen åkte vi hem för att få besök av Linda och familj!
blev glögg, pepparkakor, lussekatter och Wii spelande!!! haha.. vrååååål kul hade vi!!!!
när dom åkte var det dax att fixa sig för att bli hämtade och sen åka till Daniels kompis Emil för förfest!
Jessica joinade oss oxå.. och körde.. göttans,,=)
var födelsedags fest i Olofstorp..!
Jocke och Rickard som fyllde år!
men när jag kom in i lokalen som festen var i höll jag på att dö.. dom rökte inne!!!!!!!! och ingen ventikation.. fic ont i halsen och blev illamående.. jag stannade inte länge.. var ju rätt seg så jag åkte med Jessica tillbaka!
trött!
På Söndagen fick jag tvättat lite.. Daniel var ju bakfull som ett ägg.. då han dundrade in först kvart i 4 på morgonen..!!
jag fick tvättat lite... sen blev det ett besök hos mammsen.. för att sen fortsätta färden hem till Daniels föräldrar som bjöd på riktigt god Söndags mat.. Råddjursstek med potatis och gräddsås.. mmmmmm!!!! sjukt gott va det!!!
Hmm.. nu skall jag nog ta mig en smörgås.. Hungrig!!!
blev övertid en timma på jobbet idag.. segt!! hoppas inte det blir det i morn..
ha det gött nu!!
Trötta ögon!

Kommentera inlägget här :