Synd om mig=(

publicerat i Allmänt;
Ja då gick man på ännu en pencellin kur.. 3 detta året=(
Jag började känna av det i veckan i mitt tandkött att det var ömt blödde och jag hade ont.. igår morse vaknade jag av att jag hade typ ont i halsen vilket sen resulterade i ont i tunga och blev jätte svullen i munnen så jag knappt kunde öppna min stackars mun..=(
att svälja/äta/hosta/nysa/gäspa var en ren plåga!!!!
I morse kändes det likadant.. var helt svullen på min käke.. !!
men jag gick till jobbet.. trots att jag knappt fick i min nån mat=(
knappt kunde prata.. och bara hade såååå ont!!!
ringde till slut vårdcentralen.. fick en tid halv fyra.. fick träffat en läkare..
e ju antagligen en visdomstand som bråkar som växer in i kinden på mig=(
detta har blivit infekterat i tandkötet vilket har spridit sig ner i halsen..=(
så jag fick bokat en akut tid till tandläaren så dit skall jag plågas i morgon kl 9.10..=(
sen fick jag även då pencellin och en vätska jag skall gurgla med som bedövar munnen .. precis tagit lite.. tungan e helt borta. haha.. läskig känsla...=)
Medeciner..
så får se vad tandläkaren säger i morgon.. om dom måste göra ett ingrepp eller vad som händer.. men hoppas att det inte blir nått allvarligt så jag kan ta mig till jobbet igen!!!
åhhh maten igår hos svärföräldrarna var såååå god!!! ÄLG käkade vi!!!
e man inte bortskämd med.. typ ätit det nån gång innan i mitt liv bara tror jag!!
sen bjöd dom oss på bio för dom följde med..=).. filmen var GRYM!!!!!
ni måste se den!!
nu skall jag äta lasagnette.. mm...
Lättäten god mat!!!
ha det så länge..!!
SVULLEN MALIN!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny Molin:

Hoppas du slipper ingrepp! Jag hade liknande, men inte riktigt lika illa kanske, men jag fick bara skölja munnen m bvakteriedödande, och sen blev det bättre!

Kommentera inlägget här :