Bilderna från igår....

publicerat i Allmänt;

Tänkte om ni var nyfikna.. =)

jag var ju på Queer night... på Park Lane.. och ALDRIG har jag då sett så många snygga killar hångla med varandra... det var en sorg för mig och fiffi....=(......

men OJ så trevligt det va att titta på.. haha... silka killar... alltså.. deras kroppar.... ojojojoj... det var verkligen fysiskt jobbigt att se på.... höll på att dö!!!!!!

men shit så roligt d va.. jag och Bettan började våran kväll hemma hos Tony i Tollered....



Pax och Tomas!



Jag=)



Bettan=)

där satt vi och drack lite... sen körde Tony in oss till stan så vi var inne halv 10 på kvällen..







Jag och Bettan på väg till Diamond Dogs..=)

 Vi gick ju till Diamond dogs och förfesta... ojojoj.. billigt ... det e farligt.. haha..



Söta Bettan!



Jag sörplar drinken på bästa sätt=)

 Sen efter elva gick vi upp till Park Lane och mötte Ylva utanför... då var det att traska in.. utan att behöva betala och det e ju lyx!!.. Ylva e grym som känner typ ALLA!!!!!!!!

ja .. så då var det bara dax att börja dricka igen.. haha.. var redan bra i gasen... =)..

och OJ silka killar som var där.. och OJ så vi dansade... det var SKIT kul... silka uppträdande.. och självaste BABBSAN var ju där!!!!!!!!



Babbsan!

 haha.. jag var ju bara tvungen att gå fram och ta kort på henne.. eller.. han.. eller.. ja.. det var lite förvirrande där igår.. och full och knäpp som jag va.. så kläckte jag världens bästa kommentar där jag stod mitt bland alla transorna...

när en kille bad om ursäkt för han ville komma förbi. då säger jag.. "ingen fara.. här står jag som i trans"... hahahaha.. jag tyckte ju själv att jag var vidundret själv som kunde säga en sån rolig sak.. men han tittade ju bara på mig och gick vidare... oj så JAG skrattade hela vägen tillbaa till Ylva och Bettan.. haha... var visst bara jag som uppskattade den humorn på fyllan.. haha!!!

ja shit.. roligt var det... som FAN!!!!!


här kommer lite fler bilder=)



Dom läckra dansarna!!



*suck*



Dom grymma uppträdandena var gjorda av dessa..=).. shit vad bra dom sjöng!!!



Jag ville så klart vara med på ett hörn=)



Han var så jäkla grym med sin lilla katt..=).. jag började kvällen med att dansa med honom.. det var SKITKUL!!!



Ni anar inte hur häftigt d va när hon kom ut på scen med vinden blåsandes och med ett släp som täckte hela scenen bakom henne och sjunger låten "I NEED A HERO!"



Babbsan gick till slut upp och fick leka lite med dom snygga pojkarna!!!! Jag var lite lätt avensjuk!!!



Hon/Han hade vrööööl kul!!! =)

ja vid halv 3 så ville Bettan ha mat i sina fulla mage så då gick vi.. sa hejdå till Ylva och ranglade ut och staplade bort till 7 eleven som var närmast=).. jag slaskade i mig nått med kyckling vet jag. och mötte upp Tomas där... han hjälpte oss gå en bit sen sa vi hej då och ranglade vidare ner till tåget... på tåget somnade jag såååå jäkla gott och vaknar av att Bettan försöker få liv i mig.. haha... fick ranglat på bussen till Gråbo och mumlat nått till busschauffören om att jag skulle av i Gråbo centrum.. haha.. ja hem kom jag i allafall.. vaknade runt 7 i sängen med kläder och tv på... mmm... måttligt stolt man blir på sig själv då... JÄVLA FYLLO!!!!!

väcktes halv 1 av att LInda ringde och ville komma förbi... jag gick upp och fick greppat tag i en vatten i kylen.. mmm..

huvudet sprängdes...

nu mår jag hyffsat.. precis slängt i mig en pizza med Mattias på Campino.. satsna vad det var behövligt.. höll på att få upp den igen bara.. haha..=)..

nej nu skall jag prova kläder för ikväll sen packa väskan slänga mig i bilen och åka och hämta upp Bettan sen åka ut till Frölunda och spela volleyboll.. fira Jessica och sen gå ut.. jag e nykter!!!!!!


ha det!!





Kommentera inlägget här :