Snillen snackar....

publicerat i Allmänt;
... sitter jag och kollar på.. och sitter bara och skrattar mer och mer för jag kan fan inte släppa en sak... alla vet väl vem Morgan Alling är... han har ju gjort stort debut i Let`s Dance bland annat!!!

han e en fantastisk komiker... men jag har på senare tid reagerat både på hans röst och på hans utseende att han e lik nån... har inte riktigt kunnat sätta fingret på det förrän ett tag sen.. och kan inte sluta skratta sen jag kom på detta... för egentligen e dom så sjukt olika.. men jag måste bara ta upp det för nämnde det för en manlig vän för några veckor sedan och han tyckte oxå att likelsen var slående.. jag kommer antagligen bli skollad av att lägga ut detta.. och jag ber redan nu SÅ JÄKLA MYCKET OM URSÄKT ifall du läser detta!!!! jag hoppas du INTE gör det...

men se och skratta.. !!!!!

 



HAHAHAHAHA!!!!!

jag dööööör vad lika dom e.. !!!!

jag vet det e en viss snyghhets faktor som avlägsnar dom men ändå.. ögon och panna.. hahahahaha!!!

jag hoppas så nu att inte A läser detta... jag kommer bli halshuggen av han... FÖRLÅT!!!!


jaja... nu till min dag=)

10.04 fick jag sms av min kära vän Elisabeth.. "Vaken?"

med sömndrukna ögon kika jag på sms med ena ögat.. mumlade "nej " för mig själv och slöt ögonen några min till.. sen ringde jag henne.. lilla stackars har inte haft det lätt på sista tiden och jag behöver stötta henne och finnas där för henne mer än nått annat!!!

karlar säger jag bara.. förbannade jävla karluslingar... jag e så sjukt tacksam för min spärr inom mig som numera gör mig helt kall när det kommer till killar... mitt hjärta e ta mig fan totalt jävla igenfruset som en frys som inte blivit avfrostad på sesådär 20 år... och för att tina upp mitt hjärta krävs mer än några futtiga kastruller med varm vatten kan jag säga... du får nog ta fram både svetsen, blåslampan och bazookan för att få mig att släppa in nån igen..=)..

haha.. på tal om hjärta.. garva så jag dog av Petra Medes kommentar igår ...hon satte ju sig i publiken och sa då till han som satt jämte henne;  "Du kanske har nått på hjärtat? .. blåsljud klafffel.?. vad vet jag"... haha.. garva så jag dog när hon sa det... .. ja vissa love her.. och vissa fucking hates her.. =)

jag tycker hon e jävligt rolig men att leda melodifestivalen kanske inte var så rätt ändå..=)

jaja... hmm.. jo jag fick duschat tatt på mig slängt i mig frulle och drog till jobbet.. blev mårrligt chockad när jag kom ut och det var slask och plusgrader.. WHAT!!???

men det var ju gott..=)

jag vill ha vår.. värme och solsken nu!!!

åkte till jobbet och e det nått jag har problem med så e det mitt körhumör.. förvandlas till ett monster bakom ratten och ALLT och ALLA på vägen borde flytta sig LÅNGT ifrån mig för jag fräser fram och tycker söndasgkörare borde låsas in!!!

jag lyckas alltid hamna bakom en sån där jobbig pensionär som kör i 30 på 50 väg och 50 på 70 väg... jag har en tendens att köra upp i rumpan på dom och trumma hysteriskt på ratten med fingrarna och blänga irreterat på kl som går alldeles för fort !!!

slirade idag upp till parkeringen på Servett och fick två gubbar som vände sig om och hytte med näven mot mig i ren protest mot mitt snabba körande.. JAJA va fan...tagga ner gubbuslingar!!!

var sjukt mycket folk idag.. fast det kom så där i omgångar... ena stunden var det dött sen kom dom som i en flock emot oss i kassorna och e det nått en svensson hatar att göra så e det att stå i kö... så att komma först det e ett måste!!!!

så fort man tar bort sin.. "nästa kassa tack" skylt så har man 3 pers som står och HÄLLER upp sina varor på bandet!!!

ja kl 18 stämplade jag ut köpte lite godis och drog hem i ren trötthet..

nu sitter jag och funderar på vad jag skall se på.. "Beck-Advokaten" har man ju sett en sisådär 7 gånger.. man vet ju nu vem mördaren e lixom...

jag har ju massa grymma filmer på datorn.. skall nog fan se en av dom.. så ha det nu vänner.. pöss

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny Molin:

Vem är det morgan är lik då??? jag ser inte vem det är??? När jag fick barn lugnade jag mig i trafiken betydligt, mitt tålamod blev väl bättre, helt enkelt. men innan var jag precis som du. =) Jag garvde oxå till hjärt-kommentaren på MF, jag gillar Petra Mede skarpt...hahaha....

2:a kommentar, skriven , av Malin:

.. haha.. ser du inte det.. tur d kanske... det e Anders... Johansson..=).. haha

Kommentera inlägget här :