Tandläkaren....

publicerat i Allmänt;
.. ja har ni sett... skriver idag med...

ja jag har ju tvätttid just nu så har inte så mycket mer för mig än att forma ögonen fyrkantiga framför skrämen..=)

jobbat har jag gjort... och beklagat mig har jag gjort och gapat stort och utbrustit.. "SHTITTA jag schar bitit avsch min shtand" ... folk har väl mest ryggat tillbaka av att få mitt gap framför sig men sedan sett den där biten som saknas på en av mina tänder och sen lagt huvudet på sne och rynkat näsan och sagt "åhh fy fan! hur lyckades du med det??"

ja.. det var igår vid lunchen.. okej kan ha varit när några vingummin slank ner EFTER lunchen men det var vid lunchtid i allafall.. så märkte jag hur det knastra till.. hmm.. kika i spegeln och såg då det gigantiska hålet... GULP!!!

ringde tandläkaren med en gång och fick en tid på Måndag... och sekunden efter jag lagt på kom jag på... FAAAAAAAANNN vad dyrt detta kommer bli!!!!!!!! Tandläkaren e ju FAN inte billig direkt..!!!!!

så bara för det så åkte jag i ren sorg efter jobbet idag och blev polettneger=)..

jag tatuerade mig för lite över en månad sen och har ju därför hållt mig undan från solariet och dess strålar.. men nu när huden var på väg att bli så gott som genomskinlig på mig av vithet så fick jag bara panik och kunde INTE hålla mig undan längre... !!!! oj så gott det va.. =).. nu luktar man bränd hud istället.. NAJS!! =)

ikväll e det fotbollsträning... ute... på grus... öhh NEJ jag hoppar INTE och studsar av glädje för detta.. för har ni tittat ut?? *knackar på rutan*.. det SNÖAR... som FAN!!!!

men men.. bara att pälsa på sig och se glad ut.. =)

vet ni vad jag skall göra nu... baka kaka.. hallonkaka.. sen skall jag neer till tvättstugan igen..=)

kakan e till jobbet i morgon.. brukar baka varje torsdag för att ha med mig till jobbet.. e sjukt populärt.. ja det vore väl konstigt annars... kan hända att dom som går på viktväktarna inte ser det som nått positivt.. men vi andra lite lönnfeta just LÖVE IT!!! =)

så ha det vänner... =)

Kommentera inlägget här :