det blev...

publicerat i Allmänt;
En hel del tårar igår till minnescermonin... shit.. när Usher började gråta i slutet av sin låt och när Michaels dotter Paris till slut höll tal ja då brast det för både mig och D!!! haha...

som sagt.. inte har man varit nått stort fan av han.. men nu helt plötsligt ligger hans låtar på min spotify lista...!! =)

hmm.. jaja.. idag e det träning ikväll=).. kul.. behövs..=)

vill inte verka tjurig eller så.. men NÅN kommentar i mina inlägg hade kanske varit lite motiverande.. vet ju inte ens om nån läser min blogg=(..
men jag skriver väl så tråkigt så ingen har väl nått att säga om det.. haha..



HELT KLART GRYMMAST!!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda Bräck Ekener:

Jag läser...



Michael var min idol när jag var mindre. Missade tyvärr sändningen igår från begravningen, men sörjde ändå.

2:a kommentar, skriven , av Marielle:

Jag är här och jag läser varendaste ord du skriver =)

3:e kommentar, skriven , av Karin:

Hej Gumman! Jag läser också!! :D



Jag har alltid varit ett stort fan av Michael Jackson. Hade bl.a. en endaste skiva i min bil.. och det var just Michael.. Har många favvolåtar.. men just nu lyssnar jag mycket på Dirty Diana. Han är ju ett geni.. och du är ju musikalisk så du BORDE gilla honom...



Kram på dig.



Karin

4:e kommentar, skriven , av Malin:

underbart att ni läser.. gör mig jätteglad.. fortsätt med det=).. kjam på er!!!

5:e kommentar, skriven , av Carolina aka Asa:

Jag laser saklart, men jag ar mer inne pa Lunar och dar skriver jag ofta kommentarer mar du bloggar. Jag tycker det ar kul att lasa om allt galet du pysslar med :-)

6:e kommentar, skriven , av Linda (mamma):

Jag läser

7:e kommentar, skriven , av Marie:

Läsar när du "länkar" på andra bloggen :)

8:e kommentar, skriven , av Jenny Molin:

jag läser med! men det skrivs allt för sällan i den! :-)

Kommentera inlägget här :