Göta Petter!!!!

publicerat i Allmänt;
.. vad tiden går.. hinner knappt med.. och snart så börjar man jobba igen..!!! USCH!! okej har 2,5 vecka kvar men ändå!!!!

Ja.. i Stockholm har jag varit.. en underbar resa... var otroligt härligt att få lite egentid med fars gubben min=)..

åkte ju upp förra Torsdagen.. jävla godståg typ.. tok segt.. 5 timmars resa... men men... på kvällen tog jag och pappa det lungt.. åt lite paj och drack öl=)..

på Fredagen blev det en skärgårds tur ut i Stockholms skärgård.. blev typ ännu mer kär i Stockholm!!! Jag älskar denna stad!!!!!



på kvällen så bestämde vi oss för att ta en bio... Harry Potter!!!!..

hmm.. typiskt Harry Potter film.. men den var ändå en av dom sämsta av dom!!! blev faktiskt besviken...=(

men men.. jag och pappa svepte varsin öl innan filmen så vi var pissenödiga som satan på bion.. haha.. pappa fick ju smygt ut men jag väntade och pissa nog en kvart efteråt.. haha!! =)



Men Ölen var riktigt GO!!!!=)

På Lördagen tog vi oss en tripp till Djurgården.. kikade på båtar och tog en fika..=).. var helmysigt.. tog oss sen till Söder upp till Mosebacken och tog oss några öl /cider i solen där.. gick ifrån något rödare.. =)



Så tokigt gött!!

på kvällen hade vi bestämt oss för att grilla.. mmm.. Picanha ... så gott kött va..=)..



The grillmaster!!! =)

ja det var en underbar helg.. och tackar dig ännu en gång pappa för den!!

Du e bäst!!!

ja på Söndagen åkte jag hem... tråkigt jävla tåg igen.. men men...

fick kommit hem.. bytt om snabbt .. pissat sen satt mig i bilen och åkt till min farbror... dax att repa lite... gick igen låtarna inför Fredag!!!

känns rätt roligt nu faktiskt.. skall bli kul.. =).. kl 20.00 på Fredag då intar vi schenen ... !!! KOM DIT!!! =)

nu skall jag gosa med min puss... varit med varann hela dan... fixat min bil.. gjort den ren invändigt och utvändigt den skiner som en ny nu!!!!!!

min puss e bäst.. !!!

vi avslutade dagen nu hemma hos hans föräldrar på Middag där.. alltid lika trevligt..=)

i morgon skall jag kika på en lägenhet.. en 2 i Jonsered!!!!!
 skall bli grymt intressant..=)

 NÄ ha det gott... pöss pöss

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pappa:

Ja det var kul. Vår innergård ser ju riktigt grön och fin ut på bild (om man bortser från byggställningarna)

Kommentera inlägget här :