Semesterdag nr 1!

publicerat i Allmänt;
Ja då var första semesterdagen slut...

sitter i sängen och mår lite lätt illa.. e det all mat jag slängt i mig eller dom 2 ciderna och en öl som spökar.. vet inte.. hoppas bara på att det skall gå över.. *urk*

Tackar i allafall för era kommentarer.. nu vet jag att några läser i allafall..=).. kul..=)

i Fredags så var det rätt gött att gå ut från jobbet och veta att jag inte skulle återvända på 4 veckor.. men kunde ju inte riktigt njuta av det ännu på grund av helg jobbet....

men det var grillfest hos Linda som gällde på Fredag kvällen.. även D var med..=)
vi var där och käka och tjöta.. sen blev det förbi Basic en sväng för Jessica skulle snacka med dom där om att hyra stället när hon fyllde år nu.. så vi var där en stund.. även Jockalainen.. D`s kompis var med... jag snode hans gangsta keps och såg lite cool ut i den..=)



YO!!!!

råseg .se var det sen så det blev åka hem och sova...

sen upp pålördag göra sig i ordning för att åka till Lerum och fika med Bettan som kommit hem från en vecka i Turkiet.. ja jag vet.. hon reser mycket!!!!

men tji fick jag då jag och mitt dåliga minne fick skamset ta emot ett samtal från min farbror som undrade vart jag va.. REPNING JA!!!!!!

fick ju åkt till Floda istället..!!!!

vi repa en timme typ.. sen passade jag på att snabbt svänga förbi Jessica J i Floda för där var nämligen Bettan...=)..

min lilla goa kompis...=)

sen åkte jag till jobbet... jag hade hand om stängningen denna lördag kväll..=).. gick så bra så..

efter det hem.. byta om snabbt och gå bort till ett par här i Floda som D känner.. där var ju både D, Jocke och Jessica.. =)
Fick hemmagjord pizza oxh en öl till.. gött.. sen var det att knalla hem och sova..=)

kl 12 på Söndagen var det dax för jobb igen..=)

till 15...

sen hem.. och var trött.. hade magont av kvinnliga orsaker och huvudvärk.. och då tycker smarthuvudena att bada var en bra ide.. BURR!!

dom fick bada .. jag titta på...

sen hem.. sen blev jag nockad av min magsmärta.. fick ta tablett och somna in... sååå trött..!!!

D somnade mä.. vi vakna efter 20.. då blev det lite mat och en film... mysigt..=)

ja idag så blev det lite blåbärsplock hemma hos syrran.. oxh ALLA hennes 4 katter följde med..=)




mysigt va d.. och blåbär fick vi..=)..

blev att baka 2 pajer och sen åka till Mamma med den ena och fika lite..=)

efter det blev det snabbt hem och byta om sen åka till Alingsås.. bowla lite på Stures... var kul=)

sen hem till Linda och dom igen för att sen gå hem.. gött.. nu skall jag föröska sova bort mitt illamående.. blääää!!!

ha det vännerna.. pöss



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pappa:

Jag vill oxå ha blåbärspaj när du kommer till Stockholm

Kommentera inlägget här :