Silken lägenhet!!!

publicerat i Allmänt;
.. ja lägenheten i Jonsered var verkligen sååååå fin!!!!!

Jag vill verkligen ha den!!!!!! med en varm hyra på 4600 kr så e det bara 900 kr mer än vad jag betalar för min etta nu!!!!

Den e på 57 kvadrat och har egentligen bara en nackdel.. ingen balkong!!!!

men jag har tänkt lite på det.. det e ju egentligen bara under sommaren man saknar balkongen... och under dom riktigt varma dagarna ja inte e man i sin lägenhet ändå..!!!

jag har i allafall tackat ja till den.. men det var ju en tjej till som var där och titta.. så tackar hon ja oxå så vet jag inte riktigt vad dom går på!!!

jag vill ha den!!!! det var fina tapeter i alla rum.. och den skulle passa mig så sjukt bra!!!

men men.. vi får väl se..!!!!

nu skall jag slappa sen kl 15 e det tvätta som gäller!!!!!!

pöss

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie Karlsson:

Hoppas du får den, ett sovrum kommer ju göra så mycket!!! du har ju dina poäng hos Förbo kvar.. skulle det vara för jobbigt utan balkong får du väl sökar där igen efter några år :)

2:a kommentar, skriven , av Jennie:

Tack för lånet av din man idag. Nästa gång vi ses så hoppas jag att jag får äran att träffa dig också =). Har iaf fått en liten tjuvkik om vem du är nu när jag läst lite i din blogg!



Kram/Jennie

Kommentera inlägget här :