Sommar....

publicerat i Allmänt;
.. och snart semester!
Ja.. exakt 3 dagar kvar.. sen skuttar man ut... ja från ett jobb då.. jobbar ju Lördag och Söndag på Servett.. men på Söndag kl 15... TJOHO!!!

ja.. ännu en vecka och helg har passerat..=)..

i Fredags var jag med Syrran, hennes granne Camilla och Henke på 40 års fest för ett par som jag känner genom Linda..!! det befann sig i en grotta ute i gamlestan.. var sjukt coolt..!!! var svalt och gött där inne med..=)



Jag och syrran utanför grottan=)

vi blev dock inte så långvariga.. syrran och dom ville dra så jag fick ju snällt hänga på.. åkte till Olofstorp där D var i stället.. satt där en stund men blev så sjukt seg och trött så jag tog bussen hem...

på Lördagen låg jag hos Linda och dom en stund... försökte få lite sol på min kropp.. åkte även med och köpte lördags godis...=)

på kvällen så åkte jag , D och J och kollade på Jessica när hon spela partille cup inne på Heden!

efter det så blev vi inbjudna till syrran för att få lite mat.. gott.. dom satt ju ett gäng där och hade en liten grillfest..=).. vi spela lite kubb och så.. var trevligt... blev en ganska tidig hemgång för på söndagen.. ja då var det dax för ULLARED!!!!

blev hämtad 7.30 av Linda och dom...

var tok trött men efter att fått en toast, en kanelbulle, en juice och en kaffe i mig så var jag på G..=)..

i fucking LÖÖÖÖVE Ullared..

shoppade mest till D.. han behövde massa kläder!!!

jag köpte 2 badshorts som jag var ute efter skit snygga! 2 väskor oxå.. en stor svart och en liten champagne vit ett halsband och lite små grejer..!!



smått och gott=)

var hemma vid halv 3 igen.. skönt...

städade lite och donade.. sen kl 4 var det dax att vara hos farbrodern min... vi har fått erbjudande på en ganska "Stor" spelning!!
vi diskuterade detta lite och betsämde oss för att nappa.. NERVIGT!!

så vi gick igenom vilka låtar vi kommer spela och repade på dom.. däribland en ny låt!

"Long live Rock n`Roll"

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/HDT_uqM1iqI&hl=sv&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/HDT_uqM1iqI&hl=sv&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

jag kan säga att jag skriker fan skiten ur mig på den.. haha..=)

hmm.. ni undrar väl vart spelningen kommer vara nu...

men skall jag vara ärlig så vill jag fan inte säga detta till nån för jag kommer vara så nervös så jag kommer skita ner mig fullständigt ..!!!!!

men men.. lite kul kommer det allt vara!!!

usch mycket folk.. folk som jag känner... BLÄ!!!!!

men pappa skall komma ner och titta oxå.. kul.. haha..

jag åker upp till pappa den 16.. då skall vi vara helt själva.. skall bli grymt kul.. lite egentid med farsgubben..=)

hmm.. nu funderar jag på att gå ut och springa...behöver fan det!!!
men jag får tydligen besök istället=)
ikväll skall jag se minneslunden med Michael Jackson..



R.I.P


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pappa:

Här kommer en liten kommentar för att göra dig glad.

Lilla Gumman, sluta att skriva så många svärord!!!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

men så mycket svär jag inte... svär jag så e det för att det går inte att säga det med andra ord..=)

3:e kommentar, skriven , av Pappa:

Man kan lägga in små symboler och krummelurer. :-)

Kommentera inlägget här :