Das Helg som gått....

publicerat i Allmänt;
Ja idag var det då Tisdag... lika varm och klibbig som dom andra dagarna... visst e det skönt med värme.. men jag en lite småfet flicka med otäcka gropar på bena gillar inte riktigt att gå avklätt.. så för mig kunde det lika väl hålla sig till max 22 grader ute!!!!!

ja silken helg... var ju tok förskyld hela förra veckan.. men med tanke på hur mycket vi har att göra på jobbet så var det inte ens att fundera på att ligga hemma.. men vem vill ligga hemma i denna värme och när löningen stor bakom husknuten!!!!

blev ju lite shopping i Torsdags efter jobbet.. det var najs.. lite vardagssommar fynd!!!



den blåa klänningen, dom bruna legginsen, den gula klänningen och dom turkosa underkläderna=)

på Fredagen var det Restaurang besök och Transfomers som gällde med Marie och Tommy!

http://www.restaurangguiden.com/gbg/linnesta/texaslonghorn/valkommenRG.aspx

http://www.transformersmovie.com/intl/se/

Maten var så god så jag ville typ ligga med den och filmen var så bra så jag var tårögd!!!!!!!

*ÄLSKA!!*
på Lördagen så tillbringade jag dagen med att ligga och glassa på D`s soldäck vid Poolen..=).. det var INTE FEL!!!
 
käkade där lite med.. sen drog jag till Marie...
eftersom min förskylning och hostan jag hade fått på köpet var som den va så blev det inge jobb på Servett för mig.. sitta och hosta över kundernas matvaror kändes inte så populärt... förlorar ju jag pengar på men vad skulle jag gö!!! =(

blev en Yatsy kväll hos Marie..=)



YATSY!!!

D var ju på Liseberg med jobbet men dom hade bara kommit till Tysolen..=).. så han kom ju lite senare..=)

efter mycket om och men på grund av avstängd Gråbo väg på grund av brand så kom vi hem till mig till slut i allafall..=)

Söndagen var det ligga vid Aspen och få lite färg... för att sen åka till Liseberg och passa på att åka lite..!!!

drog ju med mig Denise och Robin oxå=)



Stora barn nu!



FLUMRIDE!!!!!

ja och sen var det ju Måndag igen.. och tillbaka till jobbet...=(...
är helt olidligt varmt på jobbet...!!!!

men men... snart har man semester!!! 1,5 vecka kvar!!!!

tvättar för fullt just nu!!!

8 maskiner har jag tvättat!!! sista 2 som håller på nu.. så väntar in det.. sen skall jag SOVA!!!

ha det gott ...

Kommentera inlägget här :