Veckobloggerskan=)

publicerat i Allmänt;
Det e jag det!!
Är ju jätte tråkigt jag vet.. men har ingen motivation eller tid för den delen till att blogga mer än så..!!
ja.. då har det varit Midsommar!!!
var en gansla lugn helg för mig... var inte alls sugen på att dricka så jag tog det lungt.. några fåtal cider på Fredagen bara...

slutade tidigt på Torsdagen och då vart det tvätta och packa och bara ta det lungt på kvällen..
på fredag morgon var det att packa ihop åka ut till D.. där blev det lite ändrade planer då han som skulle köra banga ur.. så det tog ett tag innan vi fick raggat ny bil.. men det fixade sig.. packa in oss i bilen och åka ut till Haftsen utanför Uddevalla.. =).. den campingen var grymt fin... där var ju redan Betsy....och hennes 2 killkompisar...


Jag och Betsy!

blev att kika på när folk dansa runt midsommarstången...=)


vädret höll i sig .. vi slapp regnet!!! det var kanon=)
sen kom ju även Josefine och Carina! så då var vi alla samlade..=).. blev att fixa midsommar kransar till oss tjejer..



Vi brudar!

sen så fixade vi maten..=).. vi gick upp till stugorna där några vi könde var.. käkade med dom..=)..


Dinnertime!

sen var det fest i strandbaren.. och satan silket ös det var där.. det var helt sjukt..



Kransar, visselpipor och marackas!!

tyvärr var folk lite för fulla för min del.. med tanke på mitt nyktra tillstånd så vart det inte så jätte kul.. sen när jag fick värsta migränen oxå så drog jag mig till kojs.. D gjorde mig sällskap...

hmm.. sov väl så där den natten.. jag e ju lättväckt som fan och vaknar typ av att en fluga fiser! så allt störde mig.. och att det var hål i våran luftmadrass gjorde inte saken bättre!!!... usch.. trött var jag!!!


som tur va så åkte vi ju hem på lördagen... jag var helt slut... åkte hem oh sov i flera timmar!!! åkte sen till D på kvällen då det var lite grillfest där.. jag var nykter.. skönt..!

påsöndagen så umgicks jag med D.. vi lagade god mat.. och även rabarberpaj.. kikade på transformers för vi skall på bio på fredag och se 2an!!! så sjukt bra den filmen så det e nått helt sjukt!!!!

idag har jag jobbat.. sovit.. sen solat och tränat lite fotboll!!.. gött.. nu e man så där lagom mör.. skall faktiskt göra mig redo för att sova.. kika klart på filmen på 3an först.. pöss pöss folket!!



PUSS!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda Bräck Ekener:

Hej Malin! Kikar på din blogg och ser att du har varit i Hafsten. Ville bara nämna att jag känner de som äger campingen!

2:a kommentar, skriven , av malin:

gör du.. ?? vad kul.. ja det var en tok fin camping!!! kul att du läser min blogg=)... kram

3:e kommentar, skriven , av Linda B E:

Jorå, känner Martin han som är sonen till de som driver campingen. Eller ja, han är också med och driver. Det är fint där ja! Har varit där många gånger, bla och firat midsommar en gång i tiden. Men det var längesedan nu! Kram på dig

Kommentera inlägget här :