Viktiga beslut i mitt liv....

publicerat i Allmänt;
Ja  man har ju under livets lilla gång en del beslut att fatta... det e ibland så enkla saker som vilket pålägg man vill ha på mackan till om man skall flytta utomland några år för att prova lyckan där...

mitt e väl inte så allvarligt...
men ändå e inte 100%
för det e ändå ett svårt beslut.. för det handlar om ett intressse... jag tycker ju det e kul.. det e bra träning och jag gillar det ju verkligen... men har fått nog nu... fått nog på att bli kränkt .. förnedrad och låta mitt självfötroende sjunka i botten... det e naturligtvis fotbollen jag pratat om... !

Har spelat i 2 år nu.. och kom dit som en halvfet padda med kondis som en pensionerad åsna...

på 2 år har jag lyckats gå ner 9 kg.. (okej gått upp nästan 5 av dom med ändå), format mina lår fått sånna goa magmuskler som sitter nere vid höfterna.. ja och lärt mig att både nicka och skjuta rejäla skott...
jag har enligt min tränare utveklats mest i hela laget...

ändå.. e det jag som bänkas från start varje jävla match.. och när vi igår bara skulle ha EN JÄVLA avbytare..och hälften av laget bestod av helt nya spelare som aldrig spelat match med oss... så trodde väl ändå inte jag att det var mitt namn som skulle rabblas upp som det sista... jag var helt knäckt!!!

mitt självförtronede var kört i botten.. jag var inte värd detta för såååå dålig e jag inte... jag fick nog... bet ihop och spelafde ju självklart men jag hade fått nog...

tänker inte träna på Onsdag 0
och nån mer match blir det inte för min del ställer inte upp mer nu för detta lag...
det känns självklart pisstråkigt men jag offrar inte mer dyrbar ledig tid åt att bli förnedrad och kränkt..!!!

det blev en hel del tårar fällda på grund av detta... men det känns ändå rätt nu!!!

jag har betsämt mig!!!!

haft en bra helg för övrigt... var ju spelning i lördags... var sjukt kul.. massa god mat och trvligt folk och var kul att få umgås med kusinerna..!!! =)



sjukt kul!!! =)

ja kvällen sluta bra... var väl inte helt nykter men var i säng redan halv 2 tror jag..=)

på söndagen var det kalas för Robin.. sen titta på match och sen spela match som sagt...

idag har jag varit helt sjukt trött... sovit i flera timmar... men blev en priomenix med Marie och Montana ..=).. alltid lika trevligt... nu skall jag nana kudden..=)

ha det gott folk=)



/// Malin (MULAN) Pettersson


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Linda (syster):

Bra beslut

2:a kommentar, skriven , av Jenny Molin:

Du tar nog rätt beslut! Kanske kan du hitta nåt annat lag att spela med sen när du får lust? som behandlar dig lite bättre? Fina bilder från spelningen, du är så fin. =) Hade varit kul att höra dig sjunga oxå. =) Pöss

Kommentera inlägget här :