Att tömma sig....

publicerat i Allmänt;
... från det man har här inne... *peka på hövve*  till att få ner det här... *peka på inlägget*... ibland vill huvudet skriva mer än vad fingrarna hinner med på....

jag sitter med duntäcket hårt inlindat runt kroppen.. för det e som vanligt SVEEEEENKALLT i min lägenhet!!!!... jag har ingen lyx som bor i ett stort hus med golvvärme och massa folk som värmer en... jag bor i en liten svinkall hyresetta med element från stenåldern och som styrs med en max värme på typ 20 grader från Förbo... mmm.. tack för den.. e likadant varje kväll jag fryser så jag dör.. blodcirkulationen e lika bra som en trasig tvättmaskin...=(...

jag e en jäkligt frusen männsika.. ändå e jag så sjukt varm och svettig av mig.. knepigt det där...

mätt e jag oxå... precis ätit  lite moussaka....





blev snabbt ihopslängt av mig när jag kom hem... blev sjukt gött!!!!!

efter jobbet idag så var jag och mina kära systrar på möte... ett så kallat närstående möte på grund av min sjuka mamma... var ett givande möte .. men oj vad tiden rann iväg... plötsligt var kl 5 i 7 och min träning börjar 7.. i Floda.. hmm.. fick ju snabbt inse att nån träning lär det inte bli för min del så jag fick slängt iväg ett sms till min tränare om det...

strax efter 7 var vi klara så jag fick åkt hemåt... ringde då min tränare och förklarade.. han förstod ju så det var helt lugnt...

blev bonum.. handla och hem och laga denna smaskande rätt..=).. slafsade i mig en portion... gött...

hmm.. jag e piss trött.. verkligen helt död... har fått duschat och suttit framför datorn en sväng....

tänkte jag skulle skriva av mig i min andra blogg nu.. så ha det gott folket.. !!!



/// Malin

Kommentera inlägget här :