Hormonhelveten!!!!!!

publicerat i Allmänt;
.. ja jag kan egentligen bara skylla på det.. för jag VET att jag skall få min mens snart och jag blir alltid ostabil as hell i mitt psyke då.. idag har vi lipat... sen varit glad... sen lipat.. ja ni fattar.. haha

var ju kul att gå in på kontot och se att så himla mycket pengar hade jag INTE bränt i helgen.. mindre roligt var det att se texten.. "Du har en elektronisk faktura".. VA FAAAAAAANNN!!!

statoil räkningen... !!!!! 1600 spänn för 1,5 månad... HELVETE!!!!!!!

jag har ju klippt mitt statoil mastercard för jag kan ju inte behärska kredit kort så därför har jag fått ett vanligt statoil kort och har ju väntat på räkningen.. men eftersom den inte har trillat in så har jag ju helt glömt av den.... !!!!

men där var den.. och skall vara betald senast idag!!!!!

kul... restskatt på 4600 och sen detta... ja och efter denna helgen oxå.. !!! ja ni fattar... nedstämdheten var på topp på jobbet idag.... blev bara mer och mer nedstämd.. och det var segt på jobbet och det sista var jag orklös..!!!

självklart fick man sig en känga av sina jobbarkompisar för det... they lööööve to talk shit about me behind my back...=(

så när jag väl fick satt mig i bilen och styrde mot Hulan för att äntligen få handlat.. kom tårarna... värdelös känslan var som en omfamnade attack känsla som kom över mig...=(

blev ju till att sitta i bilen och samla mig utanför affären.. när jag väl var redo för att möta folk igen så insåg jag att plånbokshelvetet ligger kvar i träningsväskan ... HEMMA!!!!

GREAT!!!! blev ännu mer tårar .. och ren ilska kom över mig nu... helvetes jävla piss dag!!!!

hem.. hämta plånboken.. styra stegen bort till DYRA jävla Bonum istället.. få handlat och sen hem... behöver jag nämna att magen kurra som en arg björn !!!!

gjorde världens goaste lunch.. jag bara älskar det ju.. tonfisk med ris och grönsaker och ägg... kan det bli godare..!!!!

efter det var jag såååå redo för en nap så det fanns inte...

stängde helt och hållet av min mobil.. drog ner persiennerna.. och somnade in... glömde allt vad problem heter... peta känslor... peta pengaproblem.. och peta hormoner...!!!

när jag vaknade kände jag mig ändå rätt bra.. trött som jag vet inte vad men rätt okej ändå... =)

peppade mig själv.. tänkte på alla positiva ting i mitt liv...

* Jag har 2 jobb
* En lägenhet + bil
* Massa vänner
* Mina älskade systrar och syskonbarn
* Träning
* Musiken
* Polisutbildningen (skriver svenska prov den 21 april om jag glömt nämna det)
* OCH VÅREN E PÅ INGÅNG!!!!

sen var det som en hel arme av hormoner kom över mig när Bettan ringde mig och hon fråga hur det var med mig... ja då satt man där och böla igen.. !!! ja jag vet.. jag e patetsik!!!

men känsligare männsika än mig det får man leta efter!!!!

jag åkte till gymet med Mattias och även Bettan var där med sin kontaktperson så där peppade jag mig igen och tränade typ sönder mig själv i ren frusration..!!! =)

var så skönt.. där e ju alltid massa folk man känner.. man känner sig omtyckt och Bettan får mig alltid att må bra... kan inte säga det oftare .. MINA VÄNNER E MITT ALLT!!!! Älskar er sååå mycket!!!!!

ja så nu e jag hemma.... Mattias lånade lite filmer av mig...

nu har jag duschat och skall ta mig nått att äta.. leva på tonfisk en hel dag kan man ju inte göra.. =)

ha det ..
 
/// Mulan

Kommentera inlägget här :