kände...

publicerat i Allmänt;
.. att det e nog bäst att skriva redan nu.. för gissa vad...?? jag har inte sovit middag idag!!!
och tror ni jag e trött eller.. så trött så det känns som grus i ögonen... men oj så långt det e kvar tills jag får sova...=(

jag var tvungen att tvätta... skulle gåt ut och gått med Marie idag men foten känns inte helt hundra.. det e faktiskt bättre i foten men helt hundra e den inte så jag fick avböja promenaden..=(

efter jobbet.... så var det direkt hem.. käka en färdig rätt... jag vet.. tokonyttigt.. men men...

duschade tog på mig och vänta in tiden .. kl 14.05 hörde jag av mig till Mattias och fråga vart han va..!!!

han var precis klar så jag gick bort till honom... vi åkte till IKEA



.. hade lovat han att åka med dit... hjälpa han att köpa grejer.... vi hitta massa... kuddar och filtar till hans soffa.. balkongmöbler.. matta i sovrummet.. småmattor i vardagsrummet, besticklådor, bestick, tallrikar.. kastruller, stekpanna.. ja ni fattar .. ALLT!!!

var där i över en timma!!!!! jag hitta lite småsaker till mig själv oxå... som en stor fikus..=)..

och doftljus så klart.. i lööööve!!!!



ja sen var det ju hem med all skit.. var hemma strax efter halv 6 på kvälla.. jösses.!!!

fick lassat av alla hans grejer sen skulle han iväg och hjälpa Toffeln.. så jag gick hem med min fikus i famnen..=)

vart ju hungrig så det blev ju en kebab tallrik med vitlöksbröd istället för pommes... blev fan mätt av 1/3... knepigt.. men några godis bitar har åkt ner oxå... kikar nu på Hockeyn.. kom igen FRÖLUNDA!!!!  och tvättar gör jag oxå!!!!

så ha det vänner.. idag lär jag ju somna itid!!!!!!!

/// Mulan

Kommentera inlägget här :