Känslor...

publicerat i Allmänt;
.. som spirar i min kropp just nu...

kan inte äta...
=)

helgen har rullat på... i fredags kväll var jag ju hos Mattias.. skulla dricka massa öl och äta tacos och godis... tacos och godis åt jag tills jag trodde jag skulle spricka.. men enbart 2 unka öl slank ner sen somna jag på hans soffa typ...

var såååå trött...

knepigt hade ju ändå sovit middag.. men det var ju bara för mig att knata hemåt... tur jag bor ett stenkast från han bara.. så gött=)

hem och nana...

lördag... ja då var det sova rätt länge.. sen åka förbi syrran och lämna en leksak till min goa systerson..=)..

pussa lite på go ungarna.. sen åka till Lerum.. Bettan och en kille som heter Tommie satt och fika så jag joinade dom...



sen var det ju dax att jobba...



jag fick ett sms under kvällen vilket jag nappa på.. så efter jobbet 21.15 åkte jag till Floda... där satt vännerna på grillfest.. jag var lyrisk och glad och fick med mig Bettan till Bergsjön.. hem till en tjej där.. ett gäng tjejer som satt och förfesta...

var TOKKUL!!!!!

körde dom alla sen in till stan och åkte sen och lämna Bettan igen..=)

jag åkte hemåt.. trött som FAN..

söndagen var det upp rätt tidigt faktiskt.. vaknade redan efter kl 9...

gick upp fixade mig och åkte sen till jobbet... 12-15... ja nu började ju mina kortare söndagar.. rätt skönt för själen men inte för plånboken..=(

efter det var det handla massa mat..

sen hem.. städa lite.. sen laga thaigryta.. och baka kladdkaka.. sen fick jag besök kla 19...

och det höll i sig ända till kl 4 på natten.. så inte e jag pigg idag inte...!!!!

men det var det värt..=)

skall faktiskt lägga mig nu snart... e jävulskt trött...

har ju jobbat... sen förbi syrran med dom två tröjorna till min syster dotter som fyllde 14 förra veckan..

sen hem.. diska.. sen svida om för träning...



nu dör jag av trötthet.. så ha det gott folk!!!!

Kommentera inlägget här :