Singing bee...

publicerat i Allmänt;
... det e vad jag kollar på just nu... och ärligt.. vad e det för folk som ställer upp!!! under dessa två säsonger som det visats på tv så har jag nog aldrig hört nån som ställt upp som KAN sjunga.. !! JAG VET man behöver inte sjunga bra utan sjunga RÄTT!!!! spelar ingen roll jag pallar inte att lyssna på folk som sjunger så jäkla falskt så hela benmärgen i kroppen på en får ryser!!!! USCH!!!!!

jag e sjukt kritisk till folk som sjunger...!!! eftersom jag sjunger själv... jag vet att jag inte e världbäst på att sjunga men jag kan fan höra om jag sjunger falskt eller inte... jag e långt ifrån tondöv!!!!!

skit samma e ju ett roligt program... undrar om man skall ställa upp.. haha..

nä.. ja.. jobbat har jag gjort...

och satt och sucka på rasten när jag fick läsa om Caroline af ugglas festande inatt ... hur kan en sån låt och människa gå vidare.. e bara min personliga åikt.. men jag FATTAR d inte!!!!!



Snälla snälla snälla... sätt henne i en låda och SPRÄNG DEN!!!!

japp.. kunde inte sagt det bättre själv!!!!

hmm.. blev inge dejt idag.. gjorde inge för jag har sån mensvärk så det känns som tjugo kameler promenerar på min mage just nu.... skall träffas nästa helg.. =)

nu skall jag fortsätta snacka onyttigheter.. =)

/// Fetto malin

Kommentera inlägget här :