*urk*

publicerat i Allmänt;
...

ja utsketen kan man nog säga att jag känner mig......

helt död...

började när jag la mig i går kväll.. började må illa... och så vips så fick jag springa upp och spy....

2GGR!!!!!

vid tre somnade jag först sen ringde kl 5.15....

nä.... tror inte d blir nått jobb för mig idag fick ringt in och sjukskrivit mig....

mådde ju bättre... måste ha ätit nått dåligt vet faktiskt inte vad det va...

låg och kika på tv och somnade sen om vid 7.. vaknade halv 12.... ojojoj... så trött...

fick efter ett tag dratt mig i kragen och gått upp... bort till bonum för att handla...

där mötte jag Bettan... stod och tjöta lite...

jag gick hem.. fick i mig mat... kl var ju redan halv 3 på dan.. var dax för magen att få i sig nått..

efter det la jag mig frusen som fan under täcket.. och somnar igen... va FAN!!!!!

vaknade halv 5.....

hmmm...

nått fel på mig....

måt ju okej i magen nu men e nått så förbannat groggy och trött...

men skall nog ändå gå till träningen sen.. och även gå till jobbet i morgon....

behöver nog lite frisk luft..=)

that was it for today...

// Mulan

<-------- en nyvaken och mycket trött Malin med en gigantisk finne på kinden...=(

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny Molin:

åh, sjuklingen där! hoppas du kryar på dig! kul att se dig i min blogg!!!!! kram

Kommentera inlägget här :