VARFÖR??????

publicerat i Allmänt;
http://www.youtube.com/watch?v=6uhezzqJsKY


.. jag kan bara inte förstå det!!!!!

HUR KUNDE HON INTE VINNA??????

Kan nästan gråta när jag tänker på det för hon e bara så bra såååå jag DÖÖÖÖÖÖR!!!!!

jag vill bara säga en sak till alla caroline af ugglas fans...

tänk er.. snälla snälla låten på engelska...

JUST D!!!.. i rest my case!!!!!

PATETISKT!!!! haha..

en melodifestival låt skall vara en låt som kan slå utomland soxå.. en bra låt.. med mycket power , som berör och som utlänningarna skall tycka om... !!!

tror ni på allvar att nån i turkosa gummistövlar och som sjunger  please please hela tiden och grimasierar mer än ett kolikbarn skulle kunna tas på allvar!!???

hmm.. nä.. jag skall inte säga mer ni får helt enkel inse själva... sen om låten kanske hade sjungits av en annan person.. en normal männsika så kanske den hade kunnat vara lite bra i mina öron.. men jag tål inte männsikan.. så enkelt e det!!!!

nu e det skitsamma för nu vann inte nån utav dom ovannämnda låtarna utan det var självaste opera låten som vann,...

och jag gillar den slags opera.. den e härlig...

jag tror faktiskt nästan att den kan ha en chans.. vågar inte säga för mycket för man tror alltid att vi svenkar har chans.. ändå sitter vi sura och besvikna och häpna över dom andra röster... då vi ligger som placering 34.... typ...

nä nog om melodifestivalen.. kommer ta ca 1,5 månad innan allt detta blir aktuellt igen.. och då har vi nog redan glömt av alla andra bidrag.. så ha det!!!!

/// Lyssnar på Sarah och gråter... hon e så JÄVLA BRA!!!!! silken röst.. silka höjningar.. oj vad jag sjunger med.. =)

Kommentera inlägget här :