Att må eller att inte må...

publicerat i Allmänt;
... ja hmm... jag vet inte om det beror på allt jobbandes i helgen men jag har varit helt klubbad idag.. vaknade med tjock hals.. och varit så sjukt trött... haft ont i leder (kan bero på matchspelandes i går mä) och frysit och svettats om vartannat...=(...

jag var inte alls på topp på jobbet men det var bara att bita ihop och köra på....

ja helgen har ju flytit på.. i Fredags så jobbade jag ju tidigt.. sen sova en massa timmar sen åka till Basic.. gick ju bra .. jag jobbade ju själv i baren.. men det gick så bra så..=)

http://www.kvarterskrogen.se/

satt och tjöta lite med pojkarna efter stängning.. sen var det åka hem och tok somna....

sen upp på lördagen... gå bort och köpa en dunder frukost!!!



Yougert, Musli med russin sen färska hallon i, ett glas juice och två grova frallor med mormatildas skinka på med tomat!!!

Jag var mätt som en korv efter d...=)

jobbade på servett 15-21... ja shit var sjukt mycket folk.. och mitt upp i detta så fick jag syn på mitt ex nya tjej med sin mage i vädret.. ja dom skall ha barn ihop.. varit tillsammans i 1,5 år och har på den tiden flyttat ihop, köpt hus, förlovat sig och skall nu bli föräldrar... IMPRESSIVE!!!

hon stod och skröt högt och tydligt om sin graviditet om hur lycklig hon va och om hennes fina hus dom har nu!!!

Hon visste ju att jag satt i kassan bakom henne så d klart hon glädeligen skrek detta ut högt inför mig!!!

Jag försökte verka oberörd.. men ont gjorde det... tyvärr... inte för att jag vill ha tillbaka mitt ex.. utan själva grejen.. har varit en tuff pärs det där med mitt ex... allt slutade i katastrof och vi fick aldrig ett avslut.. än idag e det ingen av oss som har gjort slut... utan vi har bara låtit det rinna ut i sanden det var ju först när jag fick reda på att han hade träffat henne som jag fatta att det aldrig skulle bli han och jag igen...!!!

Nog om det tråkiga... två roliga saker som hände var att POLIS KARIN ( Min stora Idol här i livet) var inne och handla med sin man... det var så otroligt roligt.. och jag var så chockad och blev helt ställd och alldels nervös .. haha.. sorry Karin om du läser detta..=)...  Var sjukt roligt att träffa dig!!! *glad*

sen kom en av mina kära systrar instaplandes med sin man oxå.. dom två vraken hade lyckats springa Göteborgsvarvet under dan!



GALET!!!

E så oerhört stolt över min syster att hon ändå gjorde det... på bara 1 tim och 57 min oxå... grymt gjort!!!!

jag hade aldrig pallat det!!!! ALDRIG!!!!

efter jobbet skyndade jag mig hem i ILFART!!! med en påse chips och ett fyrpack rekoderlig sommar cider... mango-hallon.. satan så god den cidern va!!!!!

D kom förbi senare och fick sitta och lära sig eurovision..=).. ja.. Norge var väl förtjänt av en vinst.. det lilla norska blodet jag ändå har i mig det gjorde mig stolt...!!!

"I´m in love with a fairytale" *sjunger*

men ISLAND tyckte jag ändå skulle vinna... kom ju 2 i allafall.. oj så glad jag blev för det!!! =).. ett helt jäkla år till nästa!!!

ja.. Söndagen kom... upp och göra sig iordning för jobb igen...
packa fotbollsväskan och åka.. jobba 12-15... ni anar inte hur skönt det e att bara jobba 3 timmar nu på söndagar.. sjukt skönt..!!!

efter jobbet åkte och och hämtade upp Marie stumpan...

vi åkte till Allum... käkade god Vitlökskyckling baguette!!! oj så god den va... sen fönstershoppa vi lite.. eller Marie shoppade ju faktiskt men inte jag.. jag bara kolla.. *duktig*

sen åkte jag till samlingen och laddade för att spela en tuff match mot ett tufft favoriserat lag... BERGUM!!!

ja shit... det var tufft.. slet som ett djur... vi fick in 3 mål.. varav 2 var straffar... men Bergum lekte ju bara med oss och puttade typ in  dom 8 mål som dom gjorde... ja pinsamt värre!!!!!

men men.. det var en kul match...

var helt slut efteråt...

var duscha och åka hem och bara lägga sig i sängen med en gång... D Ö D !!!!!!!!!

ja det var väl allt för nu....

ha det bra vänner... pöss

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marielle:

Kom igen Malin, ska vi springa nästa år eller?



Jag måste ju vara dum i huvudet som trots den plåga jag kände i lördags ändå vill springa igen :-)

Kommentera inlägget här :