Helgen!

publicerat i Allmänt;
jag sitter just nu och gör en riktig sån äckelmin då jag precis svept 10 ml äcklig hostmedecin.....

fy bubblan...

jag fick ju bara köpt en receptfri skit idag men helst av allt hade jag velat ha.. COCILLIANA i stället!!!!

<--------- den bästa hostmedecinen!!!

jag har ju haft hosta och varit hes sen i fredags nu....

och i morse när kl ringde 05.15 och hostan hade varit på mig som en igel hela natten kände jag att det var ingen ide att åka till jobbet... var HELT slut...=(.. ringde ju vårdcentralen och diagnosen var ställd med en gång... VIRUSINFEKTION... mycket dricka och vila var receptet...!!! KUL.. NOT!!!...

jaja.. så idag har jag legat i sängen hela dan... fram till syrran ringde och tvingade mig till hennes tupperware party... var hostig och vidrig men men....

<---- en sån här blev det!

har sneglat på en sån länge så nu när jag fick höra att det var 100 kr i rabatt så fick det bli en sån...=)

skär lök, grönsaker ja u name it... grym!!!

sen blev det till att åka hem och lägga sin med en gång!!!

nu till lördagen... fick väl i allafall 3 timmar sömn och var väl lagom pigg att gå upp kl 7 en lördag morgon.. men men... kl tio i 8 var syrran här... åkte till min kära farbror i Floda så körde han upp.. både jag och Marielle slokna som 2 små ljus i bilen... kul sällskap lixom.. haha.. men men... sov nog bara knappt en timme.. Marielle e ju expert på att sova i bilar så hon sov på minsann..=)

ja väl framme fick man ju krama både pappa och min gamla farmor... =).. min andra Farbror kom ju även dit.. inte sett han på säkert 5 år...!!!

ja det var en givande dag... med ett besök i Söderköping där vi åt lite...
en ut och fika på en jätte mysig krog vid vattnet... för att sen åka tillbaks till Norrköping...

<---- en pigg 90-åring=)

ja sen åkte vi hemåt igen... en dagstripp till Norrköping hör ju inte tillvardagen.. e ju bara nästan 4 timmars körning dit... !!!

haha.. ja sen var det bara hem... duscha av sig ta på sig och gå hem till Angelica med Bettan och Marie...=)


Jag ,Bettan och Marie!!!

ja det blev 4 cider sen hemgång!!! stupade i säng!!! men vaknade naturligtvis hostandes...=(...

på Söndagen blev det först vila länge sen åka ut till Mr D:s Verkstad och fixa min bil... lilla sötnosen bytte olka och oljefilder och luftfilter .. ja en hel renovering... service kan man säga...=)

gött att fått gjort d!!!!

jag satt i baksätet och blev upphissad flera meter i luften.. där satt jag... gjorde mig inget... var rätt skönt...

<---- ser ni mig där uppe?? *PEKA*

Tyckte ju Mr D va skit kul!!!!.. men inte kan man bli sur på en sån sötis som han!!! min lilla hundvalp=)



Sötnosen!!!!



Nu e det dax för bingen... hoppas på en hostfri natt... hmm... hardly!!!

Kommentera inlägget här :