Kände mig utmanad!

publicerat i Allmänt;

                                                                                       Frågeformulär!


0. Var hittade du denna lista, länka till inlägget
: http://marielleekener.blogg.se/
1. Hur gammal är du om fem år? 34 år
2. Vem var den sista du träffade? Min kompis Elisabeth...
3. Hur lång är du? 171 cm.. tror jag... kan ha krympt...=)
4. Vilken var den senaste film du sett? såg "I am legend" i morse på tv och grät ögonen ur mig när hunden dog!!!!
5. Vem ringde du senast? Min syster Linda angående hennes Tupperware party!
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "jo det e igång här =) vill du komma? Du får en grej om du kommer =)" till min kära vän Elisabeth!
7. Vad är helgens planer? Gökboet på Fredag, sen jobba lördag och söndag=(
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMSa helt klart... då får man sagt sitt lixom...=)
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda.
10. När såg du senast din mamma? hmm.. var nog 2 veckor sedan nu... händer inte så ofta tyvärr...=(
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/gröna
12. När vaknade du idag? 05.15 ringde kl.. men jag hade varit vaken till och från hela natten på grund av den jäkla hostan jag har...=(
13. Har du någon gång hittat en katt? hittat en katt?... förstår inte riktigt frågan.. ibland hittar jag Helge i garderoben.. räknas det?
14. Vilken är din favoritplats? sängen/soffan helt klart!!!
15. Vilken plats föredrar du minst? en kall mörk källare full med spindlar tror jag.... blä...
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? ojoj... förhoppningsvis e jag snut... och springer väl och jagar nån bov någonstanns...=)
17. Vad skrämde dig som barn? mörkret... och att vakna helt själv i huset...!!!
18. Vem fick dig att skratta senast? tupperware tanta....
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? nädå.. har faktiskt en liten samling i källaren... en vinyl singel med "Ice ice baby".. det e ingen skit d...=)
20. Har du stationär eller bärbar dator? en fruktansvärt LÅNGSAM bärbar!!!!
21. Sover du med eller utan kläder på dig? i Linne och trosor...
22. Hur många kuddar har du i sängen? haha.. jag e kuddfreak... har 6 st i sängen nu... men har 2-3 undanstoppade för det blev lite för mycket.. haha...
23. Hur många landskap har du bott i? landskap... va?... ett eller...
24. Har du någongång spytt på någon? bara mig själv... vidrig som man kan vara ibland på fyllan... men kan ju dock säga att det var några år sedan då man var ung och dum!!!!!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? går alltid barfota hemma.. men hatar att göra det hemma hos andra.. då e det sockar som gäller!!!
26. Är du social?beror på... gillar att studera folk först.. sen kan jag bli jäkligt social..!!
27. Vilken är din favoritglass? allt med choklad!!!!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? haha.. formulerar om.. vad skulle jag INTE göra!!!
29. Tycker du om kinamat? ja då det funkar.. äter d dock inte så ofta... thai food e bättre..=)
30. Tycker du om kaffe? ja fast det måste va hälften kaffe och hälften mjölk!!
31. Till frukost? kan aldrig dricka kaffe det första jag gör.. måste ha nått i magen först... annars blir det springa på toa...=)
32. Sover du på någon särskild sida? tror det blir höger sida för har oftast ont i det örat...
33. Kan du spela poker? jo då... lite lätt... tillräckligt för att spela skjortan av motståndarna..=)
34. Tycker du om att mysa? jo med rätt person så...=)
35. Är du en beroendemänniska? hmm.. jo det kan man nog lätt säga....
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja en person.. annars e den dagen rätt unik... 22 december..=)
37. Vill du ha barn? ja nån gång.. men långt ifrån nu....
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska kan jag flytande.. sen kan jag lite spräcklig portugisiska, tyska och några fraser franska...=)
39. Har du någonsin åkt ambulans? hmm.. ja allt för många gånger....8 gånger tror jag minsann... inget jag e stolt över...=(
40. Föredrar du havet eller en pool? POOL helt klart... satans jävla salt och skit som bara gör ont i havet ju...!!!
41. Vad spenderar du helst pengar på? du om jag ändå visste det... men försvinner gör dom..!!! onödiga räkningar tror jag..=)
42. Äger du dyra smycken? haha.. skojar du... ??.. nä inte direkt.. har ett halsband för 200 kr det e nog det dyraste..=)
43. Har du någon gång testat narkotika? nej tack.. har aldrig velat och kommer aldrig vilja.. fruktansvärt onödigt!!!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? en kanelbulle... njöt av varje bett=).. eller vänta sitter och tuggar på ett tuggumi nu... det kanske räknas...
45. Vem är den roligaste människan du känner? oj vad svårt... tycker ju att jag själv e så jäkla funny så det får väl bli fanskapet som tittar tillbaka på mig i spegeln..... nej... vad tragiskt egentligen... var e alla roliga männsikor i mitt liv!!!
46. Välj ett ärr på din kropp? oj... blindtarmsärret, skidolyckeärret på tummen .. eller kattfanskapsärret på både hand och armar???.. svårt... får bli det störta.. blindtarmsärret!!!
47. Vad har du för ringsignal? "lilla hjärtat jag tänder så på dig, jag vill så gärna ha sex med dig"... pinsamt jag vet.. borde byta..!!!
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? liten... menar ni då när jag var lite mindre i stl eller när jag bara var yngre.. antar .. yngre.. så NEJ!! att spara på ärvda trosor från sina syrror e ju inte så jätte lajbans att spara...!!!
49. Flirtar du mycket? hmm.. jo jag e nog rätt flirtig av mig... men det e ju bara för att jag e så jäkla grym på det... *inbillning*
50. Vart togs din profilbild? på restaurang Athena i GBG!
51. Kan du byta olja på bilen? gjorde ju faktiskt det senast igår...=).. men att jag satt i baksätet på bilen och halvsov medans mr D gjorde det.. det behöver vi ju inte nämna...=)
52. Har du fått fortkörningsböter? hm okej.. kanske en gång... kan inte jag hjälpa att polisen skulle stå just där! 
53. Vilken var den senaste bok du läste? Bok??.. vad e det!!!!!!! (säger väl allt) skriver nån en bok om hur man finner ro i att kunna läsa en bok så kanske jag läser den....
54. Läser du dagstidningen? räknas det att man har aftonbladet som startsida så att man råkar läsa första meningen i första artikeln varje gång man startar internet?
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nope... slutat med sånt....
56. Dansar du i bilen? headbanga e väl lite dans va... =).. sen rycker lilltån ibland i takt till musiken...
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? NRJ....
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? hmm... ett telenummer tror jag...
59. När var du i kyrkan senast? oj... längesen.. när syrran gick och gifte sig tror jag...
60. Vilka personer utmanar du: ja dom som råkar läsa min blogg.. tror bara det e 2...min syster och pappa..=)



Pappa och systra min=)

Kommentera inlägget här :