Nytt Boende....!!!

publicerat i Allmänt;
.. ja det söker jag... jag VILL ha en TVÅA!!!

och jag vill helst bo i Lerum!!

men att hitta en hyresrätt som inte kostar skjortan i Lerum det e FAN inte lätt..

kikade på en 1 i jonsered i Fredags!!!!

men lägenheten hade ingen balkong och jag måste bara ha det i min nästa lägenhet.. hatar att inte ha det!!!

hmm.. jag har ju inte skrivit på ett tag.. jag har verkligen inte tid.. när jag väl sitter här e jag så trött så jag vill bara lägga mig ner och dö!!!!! så motivationen e lika med noll.. just nu så svider det i ögonen med så antar att jag inte kommer skiva så mycket mer...

valborg har sprungit förbi... var ledig Fredag.. mös med Betsy hela dan typ.. varit katt vakt och passade på att städa syrrans hus.. tog mig 3 timmar.. men fick grillat efter d och mös i soffan med kissarna..=)

jobbade Lördagen.. och 3 timmar på söndagen.. sen var det match.. var fan SNOR kallt att spela.. men men.. vi kämpade tappert mot björndammen... blev 2-1... CRAP!!!.. dom satte nr 2 sista 10 min... det var då FAN!!!!

efter matchen blev det åka till D.. vi mös och gosa så som bara vi kan!!!

tror bannemej gosetrollet mitt har gått och köpt 2 Beyonce biljetter... !!! han e helt fantastisk.. i så fall e det konsert på Måndag!!! om en vecka.. =)



skall bli sjukt kul!!!!!

oj så jag skall sjunga med..!!!

idag var det jobba sen direkt på möte ..

nu tvättar jag matchkläderna och lite av mina egna.. dax att duscha snart sen SOVA...

lovar att skriva ett mer innehållsritk inlägg nån annan dag.. jag orkar helt enkelt inte just nu.. ha det!!!

Kommentera inlägget här :