30-års fest!!!

publicerat i Allmänt;
ja och då vart det över då... så som vi har planerat denna fest.. haha..=)
men silken fest det blev... jag hade skit kul.. och med dom presenterna jag fick så an man inte vara annat än nöjd..!!!!!
jag e såååå glad..!!!!
har tatt bilder på det och kommer återkomma med det!!!
ja idag fick man ju studsa upp i tid.. tur att jag var förnuftig och drack med måtta i går och var inte ens lite bakis i morse.. gott..!!
bort till lokalen och städa den.. och hämta alla presenter!!!
haha.. sååå underbart.. jag e sååå lycklig.. jag e sååå tacksam och glad så ni anar inte...!!!!
vi fick ju åkt hem med allt och börja packa upp.. och samtidigt bytte jag sängkläder julpyntade .. hängde upp tavlor och donade.. ja shit.. full rulle.. Daniel packade upp mitt älskade Wii som jag fått av honom.. sen blev det även en pizza som slank ner.. sen jävlar vad jag slog skiten ur Daniel.. på Wii alltså.. jag vann allt ju...
bowling, bågskytte, lyssvärd!! ja det var skit kul!!!!!
som vi höll på.. måste sett roligt ut genom förnstrerna.. haha..
ja .. denna vecka som kommer blir inte rolig.. INVENTERING på jobbet.. kommer nog inte orka blogga så därför kände jag att jag var tvungen att skriva ner lite nu!!!!
Tänker på min pappa just nu !!!
ÄLSKAR DIG!!!
ha det gott folket!!!!

Kommentera inlägget här :