ja då vart det Tisdag!

publicerat i Allmänt;
Skall snart kasta in mig i duschen för att sen åka till möte...
helgen har dundrat förbi.. jobbade Stures i fredags kväll och som jag LÄNGTAR efter en fredagsmys kväll!!!!!
folken var fulla.. en spydde på bowlingbanan och en tant vägrade bli utslängd...
i Lördags var det upp vid 10.. ta på sig och åka och träna boxning.. jag tog det betydligt lugnare denna gång vägrade ha sån träningsvärk som jag hade sist... men lika svettigt blev det!!!
hem.. fick degat i soffan lite.. sen fixa sig för att åka på klubbfest!!!
det var RIKTIGT kul!!!
Jag vann inget pris vilket jag inte hade förväntat mig heller.. men en fin musmatta fick jag=)
kvällen var ruskigt kul.. men att dricka ÖL e inte bra för mig.. slår nått så in i!!! skall dricka cider!!!
blev ju en sväng till basic efteråt..
Daniel fick hämta sin fulla flickvän strax innan kl 2..=)
var inte jätte pigg när jag vaknade på söndagen.. herregud.. ont i huvet.. japp!!
men men.. blev att ruska tag i sig.. duscha ta på sig och åka på Kalas.. lillfisen Marie fyllde 30!!! och snart e jag där med..=)
har ju lite planer på presenter hon skall få senare så hon fick bara en fin blomma och ett kort av oss nu!.. blev god tårta och kaffe... sen fick Daniel köra mig till Floda.. dax för repning kl 16...
jag hade med mig texter till två låtar jag vill köra på min fest...
denna... och även denna..=)
Kommer bli såååå grymt om vi gör dom!!!!
ÄLSKAR JU H.E.A.T!!!

Vi repade även in denna låt!!!
Kommer bli sååå kul på festen..!!! och ni som blivit bjudna se till att svara ja eller nej nu innan helgen för den 14 e sista anmälningsdagen!!!
Pappa och lillsyrran kommer ju ner oxå... skall bli grymt kul!!!
efter att fått ännu mer huvudvärk från repningen så körde min snälla farbror hem mig till Daniels föräldrar vi skulle äta där..=).. förutom ett litet missöde precis utanför huset så gick det bra ..=)
vi käkade sen var jag i koma tillstånd.. fick åkt och handlat sen hem.. lägga sig och dö!!!!!
igår skulle jag vart på möte men det blev flyttat till nästa Tisdag istället!!
<------Räkningen!
idag har jag ringt målar firman som var här och fixa väggarna.. fick ju en räkning på 4050 kr och det kändes ju på tok för mycket.. men tydligen var det då inräknat för körning fram och tillbaka till min lägenhet och moms och 10 kr mer i timmen än vad han sa till mig från början.. så det e ju bara att surt betala... kul.. precis det jag behöver... har sparat 1000 kr.. men det känns rätt meningslöst då jag behöver vinter däck.. har inga och snön faller ute just nu!! =(.. sen har jag inte klippt mig sen i mars!!!! behöver fortfarande gå på fotvård då min vänster fot e på väg att ta död på mig!!!
min tand jag slog av i somras e på väg att spricka så ett tandläkarbesök hade behövts oxå...
ja ni fattar.. har ju även en fest som kommer kosta en del.. så miljonär hade inte varit fel att vara nu!!
*suck*
Jag vet.. jar har 3 jobb plus en pojkvän som nu har börjat betala för sig för boende här hemma.. men det räcker inte gott folk.. för jag kommer aldrig ikapp mig...=(.. tragiskt men sant... behöver vinna en miljon för att bli lycklig penga mässigt!!
jaja..
idag skedde en olycka utanför jobbet... lite spännande då det aldrig händer nått i stenkullen direkt.. var brandbilar, ambulans och poliser!!!
en personbil som krockat med en lastbil... var inget allvarligt dock!!
ser inte så mycket!

Tog kortet från lagret!
fick en glad nyhet av min kära syster idag... blir det så så e jag en mycket lycklig människa.. får vänta och se...!!!!
framtiden ser ändå ljus ut..!!!
nä.. dax att fixa sig!!!
ha det gott folket!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny MOlin:

Jag har ju tänkt komma på er fest. Problemet är bara att vi ännu inte vet om Robban får bytt sin helg, eftersom han som vanligt jobbar helg när det är nåt som händer....jag kan inte kräva av nån annan att ta hand om mina två barn 9 timmar om dagen i en hel helg bara för att jag ska på fest, så jag hoppas verkligen det löser sig!!!! Det låter som du skulle behöva dra på dig lite nödvändiga skulder igen, för tandläkare och vinterdäck är ju rätt viktiga saker, och festen är ju ett faktum oxå...och visst blir man förbannad när sk "proffs" inte säger hela sanningen om priser? Har råkat ut för det flera gånger, och det suger, men man kan fan inte gör nåt!

Vad är det som kommer göra sig så lycklig? :-P Kram

2:a kommentar, skriven , av pappa:

Lyckades du få din diktatoriska farbror att gå med på att köra dessa låtar?!?! Led Zeppelin kanske men de andra...

3:e kommentar, skriven , av malin:

Jenny:jag hoppas verkligen att det löser sig gumman... hade varit sjukt kul om du kom!!! men löser det sig inte så förstår vi ju det oxå!!! men gör ditt BÄSTA!!!! ja jag vet.. jag behöver pengar NU!.. det som gör mig lycklig får vi vänta och se med..=)Pappa: ja vem tror du ville vi skulle köra led zeppelin låten.. haha..din kära bror så klart.. dom andra e mina.. vi får se om han lyckats öva in dom=)

Kommentera inlägget här :