Kors i taket=)

publicerat i Allmänt;
Min snutt har varit riktigt duktig idag=)
Ja.. två mornar i rad har jag gått upp redan kl 8 på morgonen för att få tvätta lite.. tyvärr e ju det bara en maskin som funkar i tvättstugan vilket SUGER!!

Det har gjort att ALLA kvällstider e fullbokade!!!

Så i morgon e sista dan jag får gå upp för att tvätta dom återstående 2 maskinerna!!
på Fredag skall jag ha SOVMORGON!! behövs för jag skall jobba på kvällen!!!
i allafall i morse ringde fastighets skötaren för jag har nämligen beställt ett nytt lås till min dörr med 3 nya nycklar.. för den förre hyresgästen har inte kommit med den sista nyckeln och därför ville jag byta lås.. !
så fastighets skötaren hade varit förbi med detta lås under dagen och kastat in det i brevinkastet...!!
När jag kom hem var dörren låst och min nyckel passade inte... Daniel hade redan bytt det!!!! WOW!!

och även tvn som nu stått upp och ner på i vårat vardagsrum hade fått fötter på sig och stod nu så fint på tv bordet!!! GÖTT!!!

Så nu har vi en 42 tums i vardagsrummet som tids nog skall upp på väggen och min lilla tv står nu i sovrummet på byrån.. vilket oxå skall upp på väggen tids nog... FAN vad jag önskar jag var en händig tjej som kan sätta upp skiten själv så slipper man bli irreterad över att inget händer här hemma.. har en duchdraperistång som skall upp, 3 rullgardiner som ligger och väntar och då tvna som skall upp på väggarna.. hmm.. får väl se när det blir gjort!!!
Men han har ju sagt varit riktigt duktig idag=)
har inga bilder idag men tänkte ta några i morgon som jag kan lägga upp=)
jag tänkte gå in till sovrummet nu.. duscha först bara sen läga mig där och kika på tv.. för Daniel har kopplat in sitt x box här nu på stora tvn så här e ju inget kul att va..!!! BILSPEL!!!

hmmm varit hemma alla dar denna veckan.. känns skumt..!!! i morgon har jag dock träning.. då skall 200 spänn tas med för klubbfesten som e på lördag.. skall bli sjukt kul!!!
Daniel e lite halvsotis dock för e ju klubbfest med herrarna.. haha..=)
på Fredag jobbar jag ju..
sen på söndag skall man förbi Marie då hon fyller tant.. haha..!!
ja ha det då alla!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Tant.. va fan!! Fyller ju bara 20!!!! ;)

Kommentera inlägget här :