Ruggigt och blaskigt!!!

publicerat i Allmänt;
Sicket jäkla väder det vart dom sista dagarna!!!!
fy bubblan!!!
jag har hållt mig inne jag!!!!
jobbat sen åkt hem direkt typ..!!
Idag skulle jag dock ha åkt till min farbor efter jobbet för att repa med bandet.. men fick ett samtal av han kvart i fem typ.. att det bidde inget... velnissen till kusin hade missat att det var idag.. och inte kan vi repa utan basist=(.. det var surt för vi har fan inga dagar kvar att repa på inför festen.. jag e så fullspäckad med grejer att göra vernda dag nu så det e fan löjligt!!!!
i morgon e det jobba på stures. lördag e det lite SPA med Marie stumpan..!!!
det skall bli sjukt gött!!!!!
sen på lördag kväll e det BIO...
nu twillight filmen!!!
<---- skall bli grymt!!!

på söndag skall vi först på kalas hos syrran då lillskiten Olli fyller 4 år på Måndag .. sen åker vi direkt till Skåne för att åka hem till Daniels bror då deras dotter fyller 1 år!!!! =)
så där går hela den dan..!!!
På Måndag så KANSKE vi skulle få repat.. berodde på dom andra om dom kunde!!! det BEHÖVS!!

På tisdag kväll e det möte!!
På onsdag kommer rörmokarn hit då skall elementet i vardagsrummet bli fixat.. han måste fan få fixat elementet här inne i sovrummet med för jag fryser fan ihjäl!!!
på onsdag kväll e det möte för oss entrevärdar på Stures!!!
och kanske handling inför festen efteråt med Marie!!!
På torsdag e det TAKIDA KONSERT!!!!

Som jag har längtat!!



GRYMMA!!!

På Fredag e jag LEDIG!!!

skall jag hem till svärmor och baka smörgåstårtor till Fetsne.. hon e genom snäll som hjälper mig!!!
Hon skall även göra placeringskorten som skall stå vid varje mans tallrik oxå.=)
hon e en sån riktigt pysseltant..=).. grym e hon!!
på fredagskvällen e det julbord med Daniels jobb..
och på lördag smäller det.. det skall ju dukas.. vi skall få dit all dryck, mat och vi i bandet skall dit och tigga och soundchecka.. jag hoppas jag har tillgång till nät antingen med trådlöst eller med en dongel så vi har vanlig musik under kvällen med!!!
ja shit.. mycket skall fixas..
hmm.. får ta hand om min man nu han grymtar!!!.. så ha det=)


Kommentera inlägget här :