Söndagkväll!

publicerat i Allmänt;
Jag sitter och krånglar med Youtube just nu... jäkl skit sida som bråkar med mig.. laddar upp video men så försvinner dom!!!
tänkte dela med mig lite av spelningen från i Lördags.. var kul.. men lite stressigt då dom ville vi skulle skynda på lite så dom kunde få börja spela sin musik.. thaidisco musik... hmm..
jaja.. fick en slant för det oxå.. det var ju trevligt..=)
<---- Här uppträder vi!

Mitt hjärta var ju med mig så han hjälpte till med att packa upp allt och även att packa ihop det.. så han fick ju filma och ta lite kort oxå..=) var skönt att ha han med...!!
min godis och en nervös jag=)

I Fredags var jag ju på SEXPARTY.. var riktigt kul=)
syrran hängde ju med oxå..=)
blev lite saker inhandlade..=)
vi var ju inte sugna på utgång plus att jag var tvungen att vila min röst och så från alkohol och party så Daniel hämtade oss strax innan midnatt..
åkte hem och nana istället...
på Lördagen samlades ju vi hos min farbror först kl 12.. skicka in alla grejer i bilen och åkte ut till Kungälv.. riggade allt och soundcheckade.. lät okej ..åkte sen hem till daniels föräldrar.. la mig is offan och typ dog där.. sen fick vi god mat där med.. fixade oss och åkte sen tillbax till Kungälv så vi var där strax innan sju på kvällen..=)
fick även där god mat.. =)
idag så har jag jobbat en sväng.. från 12-15.. var ju min helg men hade ju spelningen igår så dår var jag ledig..=)
funderar ju på att ta bort mina söndagar på servett.. och jobba mer på stures.. så jag ALLTID e ledig söndagar i allafall!!
får tänka på det!!!
åhhh kollade igenom Daniels mobil igår och hitta massa kort på mig från i somras.. längtar tillbax..!!!
haha.. SOLBRÄND!!!

Nu hade jag tänkt avsluta med en video från igår men den bearbetas fortfarande på youtube så jag skiter i det får göra det nån annan dag så hej så länge.. Daniel väntar i sängen..=)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pappa:

Väntar med spänning på videon

Kommentera inlägget här :