Tisdag...

publicerat i Allmänt;
mmm... ja.. jag satt precis och undrade vart min träningsmotivation har tagit vägen.. visst det e höst... mörkt, blött och kallt.. men ändå!!??.. för ett år sedan jobbade jag på både Stihl och Servett plus att jag pluggade in Historia A.. jag var helt slut i själ men ändå tog jag mig ut och sprang felar gånger i veckan!!!!
Jag har tappat allt vad kondition heter ... det märker jag på fotbollsträningarna...!!!
Ja och fläsket runt magen det sitter där det sitter... gått upp en hel del sen jag träffa Daniel.. men det e väl den vanliga förhållande fetman!!!!
men jag SKÄMS.. för att jag hellre ligger under täcket i soffan och bara glor på tv och film.. än tar på mig och går ut!!!!
men nu har jag ju även flyttat från Gymet med....=(.. ändå har jag betalt gym kort där.. GULDKORT t.om!!!
nä slapp e man.. men men.. jag får väl helt enkelt ta det lite lungt nu då.. acceptera mitt nya hull och sen ta nya tag när ljuset börjar komma tillbaka.. vad gör lite fläsk så länge man mår bra!!!!
Idag vart det möte efter jobbet... jag och Linda var där för Marielle ligger hemma och grymtar efter vaccinationen!!=)
Skall man vaccinera sig tro???
ja för inte vill man väl se ut så här???


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marielle:

DO IT! Själv har jag ju fått en släng av träningsabstinens =)

Kommentera inlägget här :