hmm.. jäkla skit väder!

publicerat i Allmänt;
.. det får min digitaltv att hacka.. och mitt bredband till att bli långsamt... jäkla skit.. tänt massa ljus för strömmen lär ju säkert gå!!!!
Väntar på att min älskling skall komma hem... han har varit hos kompisar i Olofstorp....
suttit och bränt ut dom bilderna vi skall framkalla på en skiva nu .. skall åka förbi fotoaffären i Lerum för att få dom framkallade..=).. funderar ju på ett collage..=)
ringde målarn idag... han skulle ju komma nu på Måndag men nu har hans arbete i den lägenheten han jobbar i blivit försenad så han KANSKE kommer i slutet av nästa vecka... CRAP!!!.. vill han skall komma NU!!!!!
vill få ORDNING!!!

igår tog jag komp igen och åkte snabbt hem och gjorde i ordning mig..
väntade in älsklingen och så sprang jag ner och satte på 2 tvättar i tvättstugan.. badade i smutstvätt.. sen åkte vi in till stan... Daniels jobb hade fått biljetter till "Flickan som lekte med elden" och hade 2 biljetter över så jag hängde med.. trots att jag redan sett den och hade både tvätt tid och träning.. men jag kan inte säga nej till sånt.. haha..!!
fick gratis godis, snacks och dricka.. och en t-shirt när vi gick ut..=)
sen åka och handla.. för kylskåpet eka!
sen hem för att torka tvätten vi hade tvättat...
i morse fick jag gå upp kl 7.50 för att gå ner och tvätta igen... så det roade jag mig med hela morgonen... SEGT!!!!!

idag har Marie varit här.. vi satt och kollade upp den där spa grejen  vi skall göra...
skall bli kul.. blir ryggmassage och ansiktsbehandling.. gött skall det bli!!
nu kom min puss.. så ha det!!

Kommentera inlägget här :