Inflyttningsfest!

publicerat i Allmänt;
Har jag precis haft... var sjukt kul.. hade fan ont i käkarna efter ett tag.. så mycket skrattade jag.. Marie har tatt kort och jag har filmat lite som jag fundera på att lägga ut.. haha..
nä kul va d.. och tack ni som kom... härligt..
e död.. för i morse kl 11 var första boxnings passat med forbollen.. e våran inomhus träning för denna säsong.. jag trodde knappt jag skulle kunna köra hem efteråt så mycket skakade mina armar.. det e fan gott d!!!
kommer kännas i morgon..=)
Daniel e ute och slirar.. han åkte med in till stan han.. jag var sugen först men blev bara trött sen så jag sket i det.. jag har redan diskat och dammsugit allting.. så nu skall jag bara sova och invänta en full Daniel som kommer inramlandes på morgon kvisten..!!! jaja.. ha det gott.. pöss

Kommentera inlägget här :