Promenader och restaurangbesök=)

publicerat i Allmänt;
Ja igår så fyllde ju Daniel år... var hel mysigt...
jag började ju med en promenad igår och jag måste ju bara dela med mig av vilken fin natur jag går i på mina promenader=)
<----- Mina grannar=)
Ja sen gjorde vi oss i ordning.. och tog bilen till Daniels Föräldrar.. där drack vi lite vin och champagne och sjöng för han.. och där fick han även sin presnt... hans mamma hade ju gjort ett fint kort till han...
och i det skrev jag
"När du motiv och plats har betsämt, du i tatueringstolen sätter dig bekvämt!"

Eftersom han pratat om det nu så länge och ändå har en kompis som tatuerar så ringde jag till hans närmsta vänner och fråga om vi inte skulle lägga ihop.. så det gjorde vi..=)..
så nu skall han bara betsämma sig ...
Han blev glad...=)
ja sen åkte vi till Källarkrogen i stan... mmm.. 3 rätters..=)..
Daniel åt sniglar till förrätt... skit gott som jag smaka av..=)
<--- Sniglar=)

Jag åt toast med löjrom..=).. mmm..
<---- GÖTT!

Var en trevlig kväll..
<----Michael och Daniel.. the brothers..=)

<---- ME=)

Ja eftersom Daniel fyllde år så fick han ju lite "eld" på sin efterrätt=)
<----- TJUSIGT=)

Men pojkarna e ju lite kräsna när det kommer till maten så steken skulle vara blodig så den sprattla, såsen så stark så ögonen sprutar av tårar.. så dom var inte så nöjda med maten.. så Daniel fick ett present kort för 2 st för 3 rätters middag.. =).. gött...!!
vi åkte hemåt och mös lite i sängen..=)
Finn två fel=)

Idag har vi börjar med att gå promenad så klart.. regnade på oss odck.. men det stoppade oss inte..=)
<--- Änderna=)
nä nu har jag ätit frulle.. och skall snart göra mig i ordning för att sen åka och jobba..=).. går rätt bra med tanke på vädret=)..
kanske skall träffa mina fotbollstjejer efteråt.. äta gott och tjöta skit..=).. skall bli kul.. ha det vänner!!

Kommentera inlägget här :