Redan...

publicerat i Allmänt;
Onsdag..... och det betyder Torsdag i morgon och sen Fredag!!!
just nu tittat jag på Sverige-Albaninen matchen ser ju lovande ut än så länge.. 3-1...
min dator har gjort slut med min mobil.. den vägrar reagera när den vill ansluta med datorn.. bara nonchalerar den.. elekt tycker jag.. så några bilder blir det inte..=(
Daniel kommer hem snart får be han hjälpa mig..
varit på Torran en sväng käka och kika första halvleken där med Bettan och hennes kontaktperson...
var kul att få träffa Bettan.. inte sett henne på över 2 veckor..!!
ja jobbar har man gjort hela veckan nu.. igår efter jobbet var fastighetsskötaren här.. hjälpte mig med elemnten här hemma så nu har jag äntligen värme i sovrummet.. varit svin kallt!!!!
satte upp min lampa i taket i sovrummet oxå.. sjukt snällt..
nu hoppas jag att målaren kommer på Måndag SENAST!!!

För nästa Lördag den 24 har ju jag inflyttningsfesten och då skall allt vara klart .. så han har en vecka på sig!!!
skall bli så jäkla gott när allt e klart!!!
igår var jag på anhörighetsmöte var trevligt...
på fredag e jag ledig från Srures och skall följa med på after Work med Stihl.. skall bli kul.. skall till Hard Rock.. äta och dricka gott..
skall ju jobba Lördag men börjar ju inte förrän 15..
åkte upp till Servett efter jobbet idag för att kolla om jag kan ta ledigt på Söndag för vi har ju sista matchen då ..
men tyvärr jobba hon som e personlansvarig och hon e inte jätte förtjust i att man tar ledigt.. så jag kunde inte med att fråga... så jag åkte upp dit nu igen innan jag åkte till Torran.. men tror du inte hon jobba fortfarande... CRAP!!!

Så jag kunde inte fråga då heller..
MÅSTE göra det i morgon..!!!
min tränare ringde ju idag för han måste veta...
jaja.. nä nu skall jag se klart matchen sen sova!!! ha det

Kommentera inlägget här :