Äntligen...=)

publicerat i Allmänt;
ja då hade jag dator igen... så handikappad man känt sig.. min snälla svåger har ju hjälpt mig... försökte rädda min gamla hårddisk men förgäves.. den e död alltså..=(...
jag har ju dom flesta korten på facebook men ändå.. andra grejer som e viktiga för mig som dokument och sånt..=(..
ja.. sjuk e jag med... började ju förra torsdagen med yrseln... hade ju antagligen fått nått jävla virus på balansnerven... kunde inte ta mig ur sängen.. var skit läskigt... känt mig hängig sen dess.. och nu igår slog det till i halsen... så idag gick jag hem från jobbet kl 9 och kl 11 hade jag läkartid... HALSFLUSS med lite influensa symtom då jag fryser har ont i rygg/ höfter /axlar.. han kollade ju även min yrsel som ännu inte e helt hundra och kom då fram till att jag har kristallöra... det sitter ju vissa kristaller i örat och dom hade alltså lossnat.. och gör då att hjärnan inte riktigt kopplar med balans och syn... han gjorde just ett test där han skulle vrida min nacke hastigt och snabbt lägga mig ner.. shit vad det snurrade då och han sa ju att han såg på min blick hur ögonen svajade.. så det var så han diagnoserade mig...=).. passade även på att berätta lite om alla min allergier.. så han ville att när jag var frisk mot halsflussen skulle jag återkomma för att ta prover för det..!!
så nu går man på pencellin...=(..
annars då... ja trots att jag kände mig hängig igår så åkte jag med Linda och var hårmodell på NÄÄS skönhetsfabriker... vi var 17 modeller som skulle under tid bli stylade av 2 frisörer... var rätt kul.. jag var rädd för att bli bränd av platttången bara.. haha.. dom jobbade ju med minst 2 st i håret samtidigt... men det roliga var ju att detta var en tävling och av alla dom 17 modellerna så kan ni ju gissa vem som vann.. !! ME!!!!!! oj roligt=)... glad jag blev.. haha.. var ju frisörernas förtjänst så kan ju knappast ta åt mig äran men det kändes så jäkla härligt ändå..=)..
frisörerna fick ju priser och jag fick äran..=)
fick även produkter för 700 kr.. det fick alla modeller... det var kul... förökte ta lite bilder på oss utanför sen på kvällen men var ju så mörkt...
så Daniel fick ta lite när jag kom hem..=)
Tjusigt va??? =)

just nu skall jag och Daniel avnjuta lite te.. min hals behöver det..=(
ha det underbart vänner..
PÖSS!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Sååå snygg i håret! Krya på dig gumman!

2:a kommentar, skriven , av Marie Karlsson:

När blev ditt hår så långt.. växer som ogräs.. Jätte fin på bilderna.. finare är den gosiga katten tyvärr ;)

3:e kommentar, skriven , av pappa:

Du är fin, Loppis och krya på dig. Tänk på att bandet behöver sin sångerska!!

4:e kommentar, skriven , av Carina:

Sicka snyggingar vi var ;)

Kram!

Kommentera inlägget här :