Fredag...

publicerat i Allmänt;
Ja.. dagen knallar på...
snutten har precis kommit hem från jobbet... detta bar han på när han kom hem..=)
Kul att jag går på pencellin då=(
jag har även fått ringt hon på hyresgästföreningen.. jag var gråtfärdig och förklarade min frustration..=(..
hon var stenhårt på min sida och skulle nu skriva ett personligt brev till hon på Wallenstam... hon ger sig inte.. vilket känns super skönt.. för jag orkar verkligen inte mer..=(..
jag har förberett all tvätt och har bakat mig en Tigerkaka..=)
skall snart avnjutas med lite kaffe..=)
sen skall vi åka och panta burkar och handla nått gott att äta till kvällen.. det e väl vad jag precis klarar av idag..=(.. varit sjukt trött..=(..
nu sitter/ligger mina två älsklingar i soffan..=).. gott..=)
simma lungt..// Malin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny Molin:

Skönt att hon slåss för dig! Krya på dig! Pöss

Kommentera inlägget här :