Helt slut...

publicerat i Allmänt;
Ja från att varit sjuk och legat hemma några dar till att ha en dag med massa att gö.. det känns verkligen i kroppen nu!!!
Men det var skönt att vara tillbax på jobbet... mindre skönt när jag inser silka jävla idioter jag jobbar med som tydligen snackat en massa SKIT om en till chefen... lagt sig i en massa saker som dom inte har att göra med.. som att jag varit och handlat när jag va sjuk... SÅ KLART JAG MÅSTE HANDLA!!!!!! vem FAN skall annars göra det!!!!!
Jag var så arg så jag skaka i kroppen!!!!!!!!
SKAFFA ER ETT LIV OCH LÄGG ER INTE I ANDRAS!!!!

Så nu fick jag ur mig det!
efter jobbet var det åka och handla och sen hem.. fick snabbt slängt i mig en yogert och en banan sen byta om och åka och träna.. var helt sjukt skönt att vara tillbaka på planen igen.. jag behöver träna varje dag nu om jag skall komma tillbaka i form.. blir bara rundare och rundare..!!!
efter träningen var det till gymmet.. sola.. sen hem.. Daniel stod då redo med att börja med maten.. jag slängde av mig snabbt och började färga håret.. slet sen tag i Daniel och färga hans hår..=)
sen käka vi..=).. mmm.. wok igen.. fast denna gång med lövbiff i.. mmm..
två matlådor till jobbet blev det.-.=)
sen var det duscha.. och nu sitter jag här... helt slut verkligen..
igår kväll var ju första gången jag verkligen kom ut lite jag åkte och kika på våran match vi spela på Torpavallen
var skönt att komma ut lite trots hostan som gjorde mig sällskap..=)
gick så där i matchen.. vi förlorade med 2-1.. =(.. lite surt för vi var fan grymma..!!
nä snart dax för sängen känner jag..=)..
ha det!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny Molin:

skönt att du mår lite bättre, men det vore kanske en idé att inte rusa på i 200 knyck det första du gör? :-)

2:a kommentar, skriven , av pappa:

Det var väldans va du blev arg, men jag håller med. Men ta det lungt, Loppis, så du inte blir sjuk igen.

Kommentera inlägget här :