sjuk sjuk sjuk...

publicerat i Allmänt;
... mitt immun försvar... det har ju dratt till Karibien eller nått.. för inte har jag det hos mig..!!!
jag åker bara på det ena efter det andra..=(..
skit jobbigt..=(
just nu hostar jag som satan.. och i morse var jag genom täppt i snoken.. så blev till att stanna hemma idag med..=(..
var ju hemma igår från jobbet.. var nog tur det.. var lika yr och dåsig och tung i huvudet igår.. släppte lite under dagen men kände mig ändå inte jätte pigg direkt... åkte och hämtade mamma och hennes assistent och så åkte vi till Lindex för mamma ville titta på lite grejer... jag hitta en jätte fin tunika för 199 kr.. la undan den.. men nu e jag ju sjuk och fattig ändå så kommer nog ändå inte kunna hämta ut den...=(
Tunika Svart
VILL HA DEN!!!!
Ingen som har vägarna förbi Lindex i Hulan för att hämta ut den åt mig och kan lägga ut 199 kr så länge???
=)
Ja efter vi vart där så åkte vi hem till mig så mamma fick se min lägenhet...
vi fika lite och satt och tjöta..=)
sen körde jag hem dom...
var jätte trött och tung i huvudet..=(
det e alltid skönt när mamma har sin assistent med sig för då slipper ju vi göra allt det tunga.. det e ju rätt påfrestande som det e att umgås med sin sjuka mamma..=( man blir alltid ledsen och påmind om situationen som aldrig kommer bli bättre utan alltid bara värre..=(
Jag och Daniel gick bort till våran kvarterskrog här i Jonsered och käka lite.. sen betsämde vi oss för att gå på bio.. jag vill ju så gärna gå och se "Flickan som lekte med elden" men Daniel skall se den med jobbet.. så om jag mår bra på Fredag och inte skall jobba på kvällen så vill jag gå och se den.. nån som hänger på?????
istället gick vi och såg "Inglorius Basterds"
Inglourious Basterds Poster
...Och Brad Pitt e ju inte ful direkt!!
Filmen var grym.. för jag ÄLSKAR hämnd!!!!
men oj så trött jag var efteråt.. filmen var ju jätte lång!!!!
var hem och lägga sig med en gång.. men kul att man fick sova då.. NOT!!
hosta... hosta.. och hosta och hosta... stackars Daniel...
kände det med en gång blir nog inge jobb för mig..=(..
trött på detta nu.. fick skickat mail till min tränare oxå för vi har match i morgon men inte kan jag vara med på den och må så här..=(..
så jäkla tråkigt för jag vill ju verkligen spela!!!!!!!
nu får jag fanemej bli frisk!!!!
/// Mulan

Kommentera inlägget här :