The Helg=)

publicerat i Allmänt;
Ja då vart det Måndag kväll.. älsklingen spelar på sitt x box och jag sitter allmänt runt och mätt i soffan breve=)..
blev bara nått ihopslevat iköket.. lite spagetti, stekt ägg och bacon... haha.. nog nyttigt men man tager vad man haver... tvättar gör vi nu med... ca 7 maskiner tvätt...=)
sen har vi varit ute på en promenad här i Jonsered... hittat en grym löprunda!!!! e så glad för det för nu skall här börjas springas!!!!!
tror den e på ca 3 km.. om inte mer.. blir alldeles lagom=)
ja.. idag efter jobbet fick jag äntligen åkt och hämtat tapeten och målarfärg.. har alla grejer nu för att få det målat men väntar ju på att målarn skall höra av sig.. för det dom till slut betämde sig för var att en målare skall komma hit.. ta färgprov på den gamla färgen och sen måla över fläckarna.. det var det dom kunde sträcka sig till.. !!! IDIOTER!! inte fan vill jag ha den gamla färgen målad.. så jag har betsämt mig för att göra en deal med Målarn.. och ge han en slant vid sidan om istället så kan han göra jobbet här hemma.. betydligt mycket lättare för oss båda!!!!
så jag hoppas han hör av sig i veckan!!!
ja helgen då..
haft en super helg.. med löning och grejer..=)
i fredags efter jobbet åkte jag direkt till allum.. hittade lite små grejer på Gina.. hade ju bonus kort där och hade nu 8 stämplar så jag fick 150 kr i rabatt på det jag köpte.. fick tag på en klänning, ett linne, en kofta för bara 300 kr..=).. gött..=)
Klänningen jag köpte..=)

sen fick jag handlat lite mat och åkte sen och hämtade min plutt som var hemma...
vi åkte och käka .. ja tyvärr men sant.. PIZZA!!.. sen hämtade vi upp Emil Daniels kompis.. nät vi kom hem stod Jessica här och väntade... vi fixade oss och åkte sen till Gamlestan för att Bowla... var riktigt kul...
efter det blev det stan en sväng.. hamnade på Bersåbar.. var dock trött så blev tidig hemgång=)
på Lördagen var det upp vid elva.. duscha fixa håret packa ihop alla grejer sen åka in till stan.. styra stegen mot Model House.. tyvärr var dom ju dubbelbokade som satan så vi fick börja med att gå på stan en timme... hamna på body shop för att köpa den goa jordgubbs body buttern.. mmmm=)
ja sen blev vi sminkade och fotade...=).. fick med oss 129 kort hem och var 4000 kr fattigare... men sååååå värt det.. silka kort.. jag vill ju göra ett collage och rama in på dom bästa korten och sen sätta ovanför sängen...
dom bästa!!!!

på kvällen hade jag lite tjejer här hemma...
var riktigt trevligt... blev Basic efter det=)
på Söndagen så var det flyttstädning som stod på schemat.. det var slitigt men nu e jag äntligen av med lägenheten.. nu e den deras!!! GÖTT!!!!!
efter det var det hem göra sig i ordning sen bli hämtad för just BIO...!!!
"Flickan som lekte med elden"
GRYM GRYM GRYM GRYM GRYM!!!!!!!

var ju hemma rätt tidigt för det var tidig bio så det var skönt.. mös med snutten framför tvn efter det.. käkade gott..=)
ja det var väl allt för idag.. nu e det IDOL!!!!
// Malin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny Molin:

som sagt, helt GRYMMA bilder!!!!

Kommentera inlägget här :