dagen som gått...

publicerat i Allmänt;
.. har varit riktigt mysig...=)
väckte min älskade och pratade lite med han.. om min längtan och hur det gått upp för mig att det faktiskt e dax för mig nu... hur jag mer och mer insett vad det e som gör mig så ledsen....
Han vill ju inte.. inte NU.. och det förstår jag ju.. han e ju ung och tycker ju att 1 år e för lite att börja tänka så...
Men jag e ju 30 år nu.. jag Älskar Daniel och vill ju att han skall bli pappa till mina barn....
kan han inte förstå detta och inte acceptera det så får vi ju gå skilda världar....
klart jag inte vill att det skall hända just nu.. men inom 2 år...
krävs planering och tur....
vi får väl se.. får bearbeta honom...=)
Jag har ju en längtan att bli nått.... att få känna livsglädje för nått.. känna mig betydelsefull... och inte värdelös som jag känner mig nu...
vill få nått att leva för....!!!
vi får väl se....
nån dag....
Låter det sjukt???
ja med tanke på hur jag suttit och demonstrerat hur jag INTE vill ha barn för alla negativa saker det ger en...
jag själv e rätt chockad...
men efter att suttit och läst bloggar om förlossningar.. om graviditeter och sett bilder på mammor med sina barn och GRÅTIT floder... ja då inser man ju att det e nått som jag känner för just det ämnet!!!!
Det e dax jag sväljer min stolthet , tar ner muren och tar bort motståndet i mig och tar steget ut i rampljuset och erkänner...
"Hej jag heter Malin och jag vill ha barn!"

patetiskt jag vet.. men känslan inom mig kan jag inte förneka.. min biologiska kl har börjat ringa...
Please don`t judje me.............
**************************************************
var en tripp till syrran och titta på dom nya tillskotten...
Råttor eller kattungar????
haha.. sååå söta...=)
Blev en lång promenad i en timma med Erla.... skönt.. blåste dock så in i helvete!!!!!!
efter det fick jag lite korv med bröd hos linda sen drog jag vidare till Marie... vi tog en liten runda vi med ute.. så idag har jag verkligen varit ute och gått.. över 6000 steg tog vi hemma hos linda enligt en stegräknare... undrar hur många jag och Marie tog??? =)
efter det pantade jag alla burkar och handlade mat.. fick ta mig fan snicka ihop pengarna för att det skulle räcka... 100 kr på ICA kortet.. 90 kr från mitt visa kort och 53 kr i pant kvitto!!!!
P A N K!!!!!!!!!!!!!!!!!!

och löning om 5 dar.. kul vecka...!!!
Nä Daniel får helt enkelt stå för lite pengar nu det sista tyvärr... vi måste ju ha mat..!!!
skall snart börja med maten.. blir tacos.. så en riktig mys kväll blir det...
ha det underbart kära vänner...


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jenny m:

tycker inte det finns nåt att "döma" dig för. Det man känner, känner man helt enkelt. Skönt för dig att du kommit till insikt, det kan säkert hjälpa dig må lite bättre, åtminstone. Att du sett alla nackdelar med att ha barn innan är inte alls konstigt, du har ju bara förnekat längtan inom dig och försökt skydda dig mot det smärtsamma genom att slå bort det underbara med att ha barn, och framhäva det mindre roliga. Jag hoppas du kan få det du längtar efter så småningom, och det med D. Jag hoppas han blir redo snart oxå. Massa kramar från Skåne

2:a kommentar, skriven , av Malin:

Tack snuttan... Skönt att du förstod mig... vi får väl se när han blir mer redo... tror han bearbetar det..=) har ju egentligen ingen brådska känner bara att jag själv e redo nu..=) Skulle jätte gärna vilja komma in på din blogg för att få läsa den.. efter alla hårddiskar som crashat har jag inte kvar några lösenord tyvärr..=(.. Vill ju gärna följa ditt liv med snuttan.. STOR kram

Kommentera inlägget här :