Dagen...

publicerat i Allmänt;
.. har rullat på i 220 km i timmen tror jag bestämt...
FAN vad trött jag e nu!!!
Halv 6 i morse var det upp och bege sig till jobbet... sen direkt efter jobbet åkte jag till Floda.. tankade köpte mig en macka, dricka och 2 tidningar... Torsdag idag då e det nya tidningar ute i butiken..=)
sen åkte jag upp till Alle skolan...
skulle ju hämta lillsyrran där.. men velfisen hade ju glömt av det och var nästan hemma när jag väl fick tag på henne fick mött upp henne sen åkte vi ut till verkstan... Daniel bytte däck på min bil och tvättade den lite igen.. lacken ser förjävlig ut..=(
Åkte sen snabbt hem sorterade tvätten och fick sprungit ner för att sätta igång 2 maskiner.. Lillsyrran fick roa sig med datorn så länge... sen fick jag åkt och handlat.. hem.. tvättstugan igen... laga mat.. äta.. tvättstugan...
diska.. vika tvätt... duscha...
tvättstugan...
åka till Floda lämna lillsyrran...
hem.. vika tvätt.. nu e jag HELT jäkla slut!!!!!!
så kort och gott.. dax för sängen...
hej svejs!!!!

Kommentera inlägget här :