Dax att uppdatera...

publicerat i Allmänt;
Inte skrivit på snart 2 dar!!!
Vad har hänt..???
Ren trötthet och inte varit hemma helt enkelt..=)
Igår direkt efter jobbet var det ju Psykologen...
var ett känsloladdat möte igen...
grät... behöver inte säga mer än så.. får mer och mer svar på varför jag e som jag e.. och det e riktigt jobbigt när verkligheten uppdagas så..!!!
Jag var rätt tagen efter detta möte.. kände mig tom och uttömd och behövde tid för mig själv.. satt i bilen en stund innan jag till slut åkte.. åkte och handla inför kvällen..=)
Kom hem och fick duschat var ju genom svett efter mötet...
hann slumra till lite på soffan då jag vänta på att pappa skulle hämta mig...
han var här först strax innan 17.. han blev jätte sen då han skulle ta emot alla deras möbler vid Schurgaard (???).
Vi åkte hem till min Farbror med allt.. jag och lillasyrran blev lämnade ensamma då pappa och Mona skulle åka till sitt hus för att möta en målare där som skulle ge dom ett pris på ommålning av huset...
jag fick börja med maten och det sluta med att jag gjorde all mat själv..
Råddjurssadel med pressad potatis, kokta grönsaker och sås till.. (pappa kom lagom hem till såsen skulle göras så den fick han göra)
Daniel kom lagom till det mesta var klart så han fick göra förrätten.. ål på grovt bröd med gräddfil och gräslök!!
Maten var jätte god!!
Förrätt=)



Middagen=)

efteråt satt vi kvar och tjöta lite.. vid halv 10 på kvällen åkte vi hemåt..
Vi gick och la oss och sen vaknade jag av att Daniel rusade ut ur rummet vid halv 1... SPYDDE!!!

Hände ett par gånger under natten till slut fick han lägga sig i soffan för han störde ju min sömn så när han inte kunde sova... stackars liten.. så dålig!!!
Jag blev ju livrädd för att det skulle vara magsjuka eller om det var maten.. men jag blev ju inte dålig..(peppar peppar) och ringde pappa i morse och dom har inte heller blivit dåliga!!!
Började tidigare på jobbet idag.. var såååå trött efter natten.. har SJUKT mycket att göra på jobbet!!!!
haha.. stod i allafall och skatta då Syrran e värdelös på att köra truck. haha
slutade dock lyckligt då vi har starka karlar på jobbet=).. haha
för er som inte ser så har pallen tippat och dom fick lyfta upp den för att få upp den på plats på balken=)
efter jobbet var jag helt slut jobbat som en dåre hela dan.. men jag tog mig ändå till gymmet... körde lite enkelt på mina ram övningar... lite löpning blev det med.. gött.. sen duschade jag där och åkte och handla till min sjuka pojkvän...
hem och laga mat.. blev kyckling och ädelost soppa med pannkakor.. mmm
varit sååå trött hela kvällen nu... provat kläder för i morgon då det e after work med jobbet.. skall med ett jobb (STIHL) till mitt andra jobb..(STURES)..
det skall ätas grekisk burgare och sen skall det bowlas.. skall bli grymt kul!!!
lång dag i morgon som sagt så nu skall jag sova.. ha det!!!!

Kommentera inlägget här :