Fortsättning....

publicerat i Allmänt;
.. så då var dom 2 sista maskinerna igång....
och jag har massvis av tvätt att vika senare ikväll.. tjoho...*suck*

Ja...

Lördagen gick bra att jobba... var lagom med folk och lagom med fylla... vi sökte igenom en hel del väskor och fick hindra en hel del folk då det var alkohol i väskorna...
folk e för roliga..
Jag: "Har du nån alkohol i väskan?"
Gäst: " Nej!"
Jag: "Får jag titta?"
Gäst: " Okej jag kanske har 2 öl i väskan..."
Jag: "Då gör du så att du går ut härifrån och gör dig av med dom 2 ölen och kommer tillbaka när du INTE har nån alkohol i väskan!"

Var en hel del sånna situationer i Lördags..=)
Jobbade med Patrik.. inte jobbat med honom sen första gången jag jobbade typ... och det var ju i September...
gick bra och vi var ett bra team...
I Söndags så vaknade jag 11.29..!!!!!
GALET!!!

Men jag antar jag var trött...
vi hade ju pratat om att åka ut till Stora holm.. men vi kände inte riktigt för det.. var rätt sega... blev en tripp till Allum istället då Daniel behövde både nya vårskor OCH Jacka...!!!
Jag innan vi åkte till Allum..=)
Vi hitta skor i allafall...
Björn Borg skor för 700 kr..=)

Jag kände mer och mer på Allum att mitt humör inte var på topp..
jag började bli mer och mer nedstämd..
När vi kom hem igen kom det över mig...
detta apatiska tillstånd igen... tårarna börjar bara rinna och jag blir helt tom.. jag tappar all lust .. jag blir så himla ledsen av ingen anledning alls.. och Daniel blir ju alltid lika förundrad och frågar ju vad det e.. medans mina tårar fortsätter forsa ner för mina kinder...
Jag kan verkligen inte svara på den frågan...!!!
Slutade med att jag la mig i sängen med en filt över mig och Daniel kom in och bara kramade om mig... det e precis det jag behöver i det läget märker jag... att han bara kramar om mig och berättar hur mycket han älskar mig... det e allt... Hans KÄRLEK!

Jag somnade till slut där inne... helt slut av allt gråtande...
Vi sov i 2 timmar..!!!
Mycket sovande....
mådde bättre efter det... fick tatt oss i kragen och åkte hem till Daniels föräldrar.. trivs oerhört mycket där...
det e så mysigt..=)
Vi fick tvättat 2 maskiner där.. och grillade.. satt i poolhuset och käkade...
mmmm... gott va det!!!
Första grillningen i år för min del..=)
sen blev det fika nere i tv rummet... kikade lite på tv och tog det lungt...
när våran tvätt nästan var torr så åkte vi hemåt kl var ju då nästan halv 12 på natta...
åkte hem och fick hängt upp det som fortfarande var fuktigt...
sen i SÄNG!!!!

Kl 9 ringde kl i morse....
då var det dax att vakna.. hmmm.. blev att snooza fram till tjugo över... seg!!!
Upp vika tvätt...
ta på mig äta frukost och åka till jobbet...
jobbade 10.30-17...
strax innan fem så ringde en sköterska upp mig.. jag har ju försökt få bokat en tid till en läkare...
dels för min mage..
fick pratat lite med sköterskan.. och började lipa... ovanligt att jag lipar... hmm..
hon var som tur va Psykolog sköterska..(???)
Så hon förstod att jag mådde dåligt... fick en tid till en läkare nästa Måndag kl 10.00.. får la se vad han säger om min mage och om mitt psykiska tillstånd..
Sköterskan tyckte jag skulle gå kvar hos min psykolog  även fast det e dyrt för mig...
Jag behöver ju hjälpen och hon e ju bra!!!
jaja... skönt att få komma dit...
Efter jobbet åkte jag förbi affären köpte middags mat... skall lägga upp ett inlägg senare om receptet på det...
var ju hem och börja med maten och älsklingen hade börjat med tvätten.. bra..=)
nu sitter jag i soffan rätt avslagen.. men det e så skönt ute och jag hade verkligen behövt bege mig ut och röra på mig.. men känns inte som det finns tid för det...
behöver betala räkningarna och ta hand om tvätten.. får se om tid finnes...
ha det gott så länge...

Kommentera inlägget här :