Fy...

publicerat i Allmänt;
... vart lika trött i morse som igår... man vill verkligen INTE ta sig upp!!! Klubbad säl e bara förnamnet!!!!
men men.. jobbat har jag gjort.. sen drog jag direkt hem gött när man kan göra det.. har ätit lunch=)
Idag blev det lax och spenat paj med grönsaker (samma som igår) och ett kokt ägg till=)
Gott=)
e ap trött nu så skall vila.. kl 17 är jag på gymmet.. träna sen om jag kommer med sitter som reserv nu så skall jag gå på kostföreläsning som Ola (PT`n) håller i kl 18...
sen hem för ikväll e det tv Tisdag
*Blind date
*DHW
*Cougar Town
*Christine

hoppas ni får en bra Tisdag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av YVONNE:

mums

2:a kommentar, skriven , av Jennie:

Haha jag lider mer med hans stackars fru. Killen är det väll rätt åt =D... Men jag skrattar så jag viker mig varje gång jag tittar på klippet.

Kommentera inlägget här :